خرید کالاف دیوتی وارزون Warzone فارس گیمر | 1gamer

مد مولتی‌مجله خبری یک گیمرر در ابتدا مثل حالت استاندارد قبل اجرا می‌شود تا شاید تصمیم جدیدی درموردش گرفته شود. زمانی که Activision رسما اعلام کرد وارزون به موبایل می آید، موضوع گفتگو واقعاً مورد توجه قرار گرفت. همراه با این اطلاعیه، اکتیویژن همچنین اعلام کرد که افرادی را برای کار بر روی این پروژه استخدام خواهد کرد. اکتیویژن با بازی های کالاف دیوتی خود بر بازار تیراندازی اول شخص تسلط یافته است. عناوینی مانند Modern Warfare ، Black Ops Cold War، Vanguard و Warzone طرفداران خوبی دارند.

خرید 13000 سی پی وارزون موبایل

کالاف دیوتی موبایل نیز بسیار موفق است و اکنون توسعه دهندگان به دنبال ساخت یک عنوان دستی دیگر هستند. آنها برنامه هایی برای ساخت یک بازی Warzone دارند که روی موبایل در دسترس خواهد بود. با خرید پول درون بازی (سی پی) وارزون موبایل به راحتی بتل پس این عنوان را تهیه کنید.

خرید بتل پس وارزون موبایل

این بازی دارای سه حالت اصلی Plunder ،rebirth و بتل رویال است. این بازی به‌طور کلی از منتقدین نظرات مثبتی دریافت کرد و نقشه محیط بازی مورد ستایش قرار گرفت. در ماه مه سال ۲۰۲۰، اکتیویژن اعلام کرد که وارزون در دو ماه اول انتشار بیش از ۶۰ میلیون دانلود را پشت سر گذاشته‌است. در آوریل ۲۰۲۱، اکتیویژن اعلام کرد که وارزون ۱۰۰ میلیون بازیکن فعال پیشی گرفته‌است. سی پی وارزون موبایل قابلیت هایی را به شما می دهد که حتی در گیم پلی بازی تاثیر گذار است. بازی کالاف دیوتی وارزون این روزها به عنوان یکی از بازی‌های محبوب در دنیای بازی شناخته می‌شود.

بخوانید  دریچه بازدید فن کویل در انواع مختلف + نمونه کار سازه صنعت

خرید 20 تا از بهترین و ارزان ترین صندلی های گیمینگ بازار

اما حال دیگر چنین چیزی مد نظر نیست و شما مجبورید تا با یک نفر دیگر همکاری کنید؛‌ اگر بازی او خوب باشد راحت‌تر برنده گولاگ می‌شوید، اگر هم بد باشد که دیگر باید فاتحه خود را در مقابل دو دشمن دیگر بخوانید. طبق آخرین خبرها این بازی در تاریخ 15 می 2023 یا 25 اردیبهشت 1402 برای همه قابل دانلود است. Stealth Bomber – 10 Kills – با فعال شدنش، تعداد زیادی مواد منفجره در مسیرش رها می‌کند. Sentry Gun – 7 kills – یک برجک خودکار است که دشمنان شما را در همان حوالی شناسایی می‌کند و گلوله‌های آتش‌زا به سمت آن‌ها شلیک می‌کند.

http://badorclothesworkshop.ir

پس از به پایان رسیدن تمامی مراحل بیان شده، لازم است تا مانند هر نرم افزار دیگری، لوکیشن نصب نرم افزار مشخص شود. با انتخاب مکان مناسب برای نصب نرم افزار بر روی سیستم می‌توانید سرعت بازی و چگونگی انجام آن را کمی تحت تاثیر قرار دهید. از همین رو برای انجام این بخش لازم است کمی قبل، فضاهای مختلف سیستم خود را مورد بررسی قرار دهید. مانند تمامی مراحل قبلی، در این مرحله نیز لازم است تا به اینترنت جهانی متصل باشید. پس از دریافت فایل بازی و انتخاب زبان مورد نظر، به مرحله دریافت فایل‌های کمکی و آپدیت‌های لازم رهسپار می‌شوید.

  • سپس نوبت رقابت تک به تک شما با حریفی که همانند شما مرده است می رسد؛ در صورتی که در این نبرد برنده شوید،این امکان را خواهید داشت که مجدد وارد بازی شوید.
  • پیشرفت‌های وارزون موبایل با کالاف دیوتی مدرن وارفیر 2 و وارزون 2.0 همسو می‌شوند.
  • با این حساب شایعات نیز حاکی از آن است که انتشار نسخه وارزون موبایل کالاف در خرداد سال دیگر یعنی 1402 منتشر می­شود.
  • در این رویداد، بسیاری از مکان‌های محبوب وردانسک مانند قبرستان ، فروشگاه و ایستگاه تلویزیونی به نمایش درآمدند و ظاهراً قرار است تمامی نقاط وارزون نسخه کنسول و کامیپوتر را عیناً در گوشی‌های موبایل ببینیم.
  • این بازی دارای حالت‌های چند نفره مختلفی است که باعث می‌شود تجربه ندای وظیفه از همیشه بهتر شود.
بخوانید  برنامه های لازم برای یک پیسی گیمر (PC Gamer)