آموزش صرافی کوینکس به صورت گام به گام + ویدئو استاد ترید

خرید و معامله ارز های دیجیتال در حال رونق گرفتن بوده و به دلیل مزایایی که نسبت به ارز های فیات دارند ، روز به روز به محبوبیت آن اضافه می شود. سایت آموزشی ایتسکا در زمینه بازار های سرمایه گذاری داخلی و خارجی فعالیت داشته و سعی دارد دانشجویانی خبره در این زمینه تربیت کند. صرافی های بسیار زیادی در جهان وجود دارند که در زمینه خرید و فروش ارز های دیجیتال فعالیت می کنند. در این سایت به معرفی و بررسی صرافی های مهم و معتبر که ایرانیان می توانند در آن ثبت نام کنند ، خواهیم پرداخت. امکان استفاده از خدمات صرافی کوینکس بدون نیاز به احراز هویت را نیز دارید.

باینناس از ۳۹۲ ارز دیجیتال و کوکوین نیز از ۶۷۳ رمز ارز پشتیبانی می‌کنند. صرافی کوینکس “coinex exchange ” دارای مزایای بسیار زیادی می باشد در این قسمت به بررسی چند مورد از مزیت های این صرافی می پردازیم. این صرافی دارای یک توکن بومی به نام CET است که مربوط به زنجیره این صرافی می باشد. شما اگر این توکن را در صرافی داشته باشید در کارمزد معاملات تخفیف می گیرید. در نتیجه شما اگر این توکن را داشته باشید باید کارمزد کمتری پرداخت کنید و اگر نداشته باشید باید نسبت به افرادی که این توکن را دارند کارمزد بیشتری پرداخت کنید. البته در کنار این صرافی، صرافی هات بیت نیز وجود دارد که همچون کوینکس خدمات ویژه‌ای را در اختیار سرمایه گذاران خود قرار می‌دهد.

  • یکی از سایت‌های معتبر برای رتبه‌بندی صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان، وب‌سایت CoinMarketCap است.
  • البته صرافی ها هم این نقدینگی را از سپرده ی کاربرهایشان تأمین می کنند.
  • اگرچه ممکنه یه روزی کوینکس رو هم تغییر بدیم ولی الان فقط Coinex.
  • از منوی کشویی نمایش داده شده گزینه “Deposit” را برای آغاز فرایند واریز کوینکس انتخاب نمایید.
  • تحلیل حساب به صورت خودکار انجام می‌شود و اطلاعات آن در اختیارتان قرار می‌گیرد.
بخوانید  اکانت های ویژه ~ خرید کالاف دیوتی موبایل | 1gamer

آموزش صرافی کوینکس به صورت گام به گام + ویدئو استاد ترید

این صرافی، از سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرد و با توجه به تنوع بالا در دارایی‌های قابل معامله و امنیت بالا، محبوبیت بسیاری بین کاربران پیدا کرده است. صرافی کوینکس در میان 300 صرافی برتر دنیا قرار دارد و روز به روز ارتقا پیدا کرده و بر لیست ارزهای دیجیتال آن افزوده می‌شود. شما از سایت صرافی ارز دیجیتال کوینکس coinex.com چه می دانید؟ وجود یک صرافی مناسب برای داد و ستد ارزهای دیجیتال و تعویض آن ها با پول ملی می تواند به عنوان یک دغدغه ی مهم برای هر سوداگری به شمار برود. وجود تحریم ها در کشور ایران باعث شده است که این موضوع سخت تر از گذشته باشد. این صرافی در سال 2017 کار خود را آغاز کرده است و مقر آن در شهر هنگ کنگ قرار دارد.

روش ورود به صرافی کوینکس

آن هم این است که این صرافی کاربران ایرانی را برای فعالیت در آن تحریم نکرده است. این به این معنی است که کاربران ایرانی مانند سایر مردم دنیا می‌توانند با اکانت شخصی خود به مبادله ارزها بپردازند. اما صرافی‌ای مانند بایننس که لقب بزرگ‌ترین اکسچنج و صرافی دنیا را دارد کاربران برخی از کشورها مانند ایران را تحریم کرده است. آنها مجبور به استفاده از سرورهای مجازی و ای پی ثابت برای فعالیت در آن هستند. چنانچه در حال حاضر بایننس تحریم‌های جدیدی را ارائه کرده که کاربران مجبور به احراز هویت هستند. صرافی ها ، بطور معمول ، یا محل خرید و فروش مستقیم ارز ( مانند ارزدیجیتال بیت کوین ) ، هستند ، یا واسطه یک خرید و فروش میشوند .

بخوانید  نسخه اصلی کالاف دیوتی وارزون 1 با نام Warzone Caldera بازگشت | 1gamer

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس (Coinex) و راهنمای استفاده از آن

طبق اطلاعاتی که در سایت الکسا موجود است بسیاری از کاربران این سایت را ایرانیان Kucoin تشکیل می دهند. همانطور که می دانید، فرابورس یا otc برای شرکت هایی که به طور رسمی ثبت نشده اند، به عنوان فرآیند نحوه انجام معامله های اوراق بهادار را تعیین می کند. این اوراق برای معامله در یک شبکه قرار می گیرند و این روش چیزی بر خلاف مبادله متمرکز است.

  • تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به “مجموعه امید فدوی” می شود و هرگونه کپی برداری از مطالب و محصولات بدون ذکر منبع مطابق ماده 17 جرایم رایانه ای پیگرد قانونی دارد.
  • برخلاف صرافی های دیگر تمام کاربران مبتدی تا حرفه ای می توانند از این پلتفرم استفاده کنند.
  • راه‌های مختلفی برای دریافت کد رفرال وجود دارد که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.
  • حال نوبت به انتخاب پسورد می رسد و پس از آن باید موافقت خود را با شرایط اعلام کرده و دکمه ثبت نام را لمس کنید.
تحریریه مجله بازی یک گیمر