غیرفعال شدن موقتی کاراکتر Mei بازی Overwatch 2 به خاطر باگ توانایی Ice Wall

پس از اینکه کاراکتر Bastion دوباره در همه‌ی حالت‌های بازی Overwatch 2 در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت، اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاراکتر Mei به‌طور موقت غیرفعال شده است. این کار به‌منظور رفع باگ‌های توانایی Ice Wall انجام شده است که امکان جابه‌جایی به مکان‌های دلخواه را برای کاربران فراهم می‌آورد. شرکت بلیزارد این کاراکتر را با انتشار به‌روزرسانی میان-فصلی در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) به بازی بازمی‌گرداند.

باگ توانایی Ice Wall کاراکتر Mei به بازیکن‌های Overwatch 2 اجازه می‌دهد تا به مکان‌های دلخواه برسند.

منشور اخلاقی درون بازی Overwatch 2 نسبت‌به سواستفاده‌های ناشی از باگ‌ها هشدار داده است و آن‌ها را به منزله‌ی تقلب می‌داند؛ بنابراین درصورت سواستفاده از توانایی Ice Wall برای پیروزی در رقابت‌ها احتمالا دچار مشکل خواهید شد. قهرمان‌هایی نظیر Mei و Reaper دارای باگ‌های متعددی برای دسترسی به مکان‌های دلخواه در بازی اورواچ ۱ بودند که هنوز فعال باقی مانده است. غیرفعال شدن Mei احتمالا نشان از بحرانی بودن شرایط دارد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • بررسی بازی Overwatch 2
بازی اورواچ ۲ در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ قابل تجربه است. این بازی به‌واسطه‌ی مهارت-محور بودن، حذف لوت باکس‌ها و استفاده از سیستم بتل پس با جوایز ارزنده، کاربردی بودن تمام کاراکترها و وجود حالت‌های متنوع و جذاب بخش آرکید در بررسی یک گیمر توانست نمره‌ی ۸ از ۱۰ را دریافت کند. اما نباید مشکلاتی نظیر عدم عرضه بخش کمپین، محسوس نبودن تغییرات گیم‌پلی و قدرت بیش از اندازه برخی از قهرمان‌ها را از یاد برد.

بخوانید  پیش‌سفارش‌های Art Of Octopath Traveler تخفیف دارند



منبع