نسخه اصلی کالاف دیوتی وارزون 1 با نام Warzone Caldera بازگشت | 1gamer

به همین منظور، کالاف دیوتی وارزون موبایل به جمع بازی‌های فعال کالاف دیوتی یعنی وارزون ۲ و Call of Duty Modern Warfare II می‌پیوندد و می‌توانید به شکلی دسته‌جمعی در آن‌ها پیشروی کنید به شرطی که در هر سه بازی حساب کاربری فعال داشته باشید. ویژگی‌هایی نظیر بتل پس و Loadout و همچنین چنل‌های مختص به چت و مواردی از این دست، از جمله دیگر ویژگی‌های وارزون موبایل به شمار می‌آید. زمانی که می‌خواهید به سراغ نصب بازی کالاف دیوتی بروید، باید توجه داشته باشید که تک به تک مراحل را به درستی پیش ببرید. از آنجایی که کشور ما تحریم است، نحوه پیش بردن مراحل نصب بازی اهمیت بیشتری دارید. به همین دلیل در این بخش با بیان و بررسی جزئیات مهم برای نصب بازی کالاف دیوتی وارزون به دنبال آن هستیم که کمترین انرژی را برای نصب بازی بگذارید.

کالاف دیوتی وارزون | Call Of Duty Warzone چیست؟

علاوه بر آن ظاهر برخی اسکین‌ها ترسناک است و ممکن است در مواجه‌های ناگهانی بازیکن بترسد. در این بخش علاوه بر توجه به محل تولید که بهتر است آن را آمریکا وارد نمایید، نکات دیگری نیز وجود دارند. اگر کمتر از 18 سال سن دارید، لازم است تا تاریخ تولد خود را به گونه‌ای وارد نمایید که سن شما بالای 18 سال نمایش داده شود.در غیر این صورت اکانت شما ساخته نخواهد شد. پس از انتخاب مکان مناسب برای نصب نرم افزار، با کلیک بر روی دکمه Continue منتظر نصب نرم افزار باشید.

مرحله چهارم؛ به اجرا درآوردن فایل دانلود شده

فعلا، هر مجله خبری یک گیمرکن می‌تواند از بین 9 تریک دردسترس 3تا را به بازی خود اضافه کند. لیست کامل Killstreakها و توضیحاتشان را می‌توانید در همین مقاله پیدا کنید. توسعه‌دهنده‌ها اظهار کردند که فعلا این حالت فقط برای بتل رویال وجود دارد و آن‌ها منتظرند تا استقبال را ببینند.

http://badorclothesworkshop.ir

می­دانید که شخصیت‌های کالاف دیوتی وارزون موبایل،با توجه به سطح شما قابل انتخاب هستند و هرکدام از آن‌ها می‌توانند با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارند، به شما در جنگ­ هایتان کمک کنند. اکتیویژن اعلام کرد که این بازی یک بتل رویال ۱۲۰ نفره است که برای دستگاه‌های همراه ساخته شده است. همینطور اینکه این بازی رویدادها و محتوای مخصوص خود را خواهد داشت.

کالاف دیوتی وارزون | Warzone

و این شما هستید که باید ببینید کدام برای شما بیشتر جذاب تر است. در اول صفحه نرم افزار گزینه های Install Packages و Files Access رو فعال کنید بعد روی گزینه Install Xapk Files کلیک کنید. پس با شخصی‌سازی این شخصیت‌ها می‌توانید ویژگی‌های آن‌ها را تقویت کرده و حرفه‌ای‌تر بار بیاورید تا به مبارزه بپردازند. در زمینه داستانی، جلوگیری از تمامیت‌خواهی و تلاش برای آزادی بشر، محتوایی خوب است که البته در میان ویژگی‌های بازی، اثر خود را از دست می‌دهد.

  • البته این هم بستگی به این دارد که شما می­خواهید با چه بازیکنانی بازی کنید.
  • این پرک‌ها نقشی پررنگ و اساسی در جریانات مبارزات شما خواهند داشت.
  • اگر پیش از این در بازی اکانت کاربری نساخته‌اید، لازم است تا در اولین قدم به ساخت اکانت کاربری خود بپردازید.
  • البته که این مسئله فقط در حد احتمال بوده و ما باید تا اطلاعیه های بعدی شرکت اکتیویژن صبر کنیم.
بخوانید  بازی پابجی موبایل PUBG MOBILE در ایران حذف و فیلتر شد پلی مگ | 1gamer
تحریریه مجله بازی یک گیمر