بازی پابجی موبایل PUBG MOBILE در ایران حذف و فیلتر شد پلی مگ | 1gamer

مجله خبری یک گیمر؛ اگر فایل به طور صحیح و کامل دانلود شده باشه در انتها و پس از دانلود پابجی اقدام به اکسترکت فایل کنید. برای اطمینان از دانلود کامل فایل ها حجیم بهتره که از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده کنید. فایل دیتا را مطابق پردازنده گوشی خود دانلود نمایید و آن را از حالت فشرده خارج کنید؛ سپس پوشه com.tencent.ig موجود در فایل فشرده را به مسیر Android/Obb انتقال دهید. انتشار رسمی حالت Aftermath؛ افزوده شدن مکانیک‌های گیم پلی جدید برای تجربه‌ای به مراتب بهتر. ابتدا از عدم نصب یا حذف بازی پابجی از روی موبایل خود اطمینان حاصل کنید. ابتدا دسترسی ‌های بازی خود را بررسی کرده و درصورتی که مجوز دسترسی به میکروفن خود را به بازی نداده‌اید، اینکار را انجام دهید؛ در انتها از سلامت هندزفری و میکروفن خود نیز اطمینان حاصل کنید.

برای بهترین تنظیمات sensitivity پابجی موبایل بهتر اینست که هر بخش را باتوجه به مواردی که گفته شد، تنظیم کنید. با این حال اگر وقت کافی برای انجام این کار را ندارید می‌توانید از تنظیمات آماده بهره ببرید. ممکن است دوربین دوچشمی درتنظیمات شما عنوان اسکوپ را داشته باشد. برای اینکه بهترین تنظیمات حساسیت پابجی موبایل در این بخش را تنظیم کنید، گزینه‌ها را مانند عکس زیر انتخاب کنید و سپس باتوجه به مواردی که در ادامه توضیح می‌دهیم، این میزان را تغییر دهید تا بهترین حساسیت را برای استایل بازی خود انتخاب کنید.

  • در این حالت شناسایی و دیدن دشمنان نیز به تبع راحت‌تر می‌شود.
  • البته، برای تجربه بازی گوشی شما باید حداقل اندروید ۵ و ۲ گیگابایت رم داشته باشد.
  • از همه مهم‌تر اینکه جذاب و مهیچ بودن این بازی به افزایش تعداد کاربران آن دامن زده‌ و همین امر باعث شده‌است تا میزان خرید یوسی ارزان بازی پابجی موبایل به‌صورت غیرقابل‌باور بیشتر شود و گیمرها به‌واسطۀ مزایای آن، یک بازی هیجان‌انگیز را تجربه کنند.
  • دانلود نسخه جدید پابجی و آپدیت پابجی موبایل با لینک مستقیم با بی روید همراه باشید.
بخوانید  صرافی آنلاین معتبر ایرانی

ولی عموماً تنظیمات پیش‌‎فرض در این بخش مناسب است، چرا که باتوجه به سخت‌افزار گوشی تعیین شده و فرق نمی‌کند که قیمت گوشی در چه محدوده‌ای باشد، این تنظیمات به شکلیست که بازی بتواند به خوبی اجرا شود. به طور کل، توضیحات این مقاله به این صورتست که هم بهترین تنظیمات پابجی موبایل ۲۰۲۲ به صورت آماده آورده شده و هم درباره هر یک از تنظیمات پابجی به صورت اختصاصی توضیح داده‌ شده تا باتوجه به استایل بازی خود مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید. اگر هم به دنبال گوشی هستید که بتوان با آن پابجی را در بهترین تنظیمات ممکن اجرا کرد، ۱۹کالا در یک مقاله اختصاصی بهترین گوشی برای بازی پابجیرا هم بررسی کرده که پیشنهاد می‌کنیم به آن مراجعه کنید. رکوردهایی که تنها مختص همین بازی‌اند و بازی پابجی را به یکی از عناوین پرافتخاری صنعت گیم تبدیل می‌کنند.

http://badorclothesworkshop.ir

برای مثال در رویداد نخستین لاگین شما، بازیکنان دو عدد Donkatsu Medal دریافت می‌کنند. در جعبه‌های هدیه‌ای که هر بار به هنگام لاگین شدن در بازی دریافت می‌کنید، ممکن است حتی تا مقدار ۵۰ عدد Donkatsu Medal به دست آورید. در مقابل، نسخه‌ی جهانی و اصلی بازی پابجی موبایل را داریم که رویدادهای بسیار کم‌تری را برگذار می‌کند و رویدادهای کم‌تر نیز به معنای آیتم‌های ویژه‌ی کم‌تر است. در قسمت دانلود بازی پابجی موبایل می‌توانید نسخه‌ی اصلی بازی پابجی موبایل را دریافت کنید.

دانلود بازی کامپیوتر جنگی

از همه مهم‌تر اینکه جذاب و مهیچ بودن این بازی به افزایش تعداد کاربران آن دامن زده‌ و همین امر باعث شده‌است تا میزان خرید یوسی ارزان بازی پابجی موبایل به‌صورت غیرقابل‌باور بیشتر شود و گیمرها به‌واسطۀ مزایای آن، یک بازی هیجان‌انگیز را تجربه کنند. در پایان امید است که مطالب ارائه‌شده مفید واقع گردیده باشد. در بخش‌های بعدی قصد داریم به نکات دیگری در رابطه با خرید یوسی پابجی با قیمت مناسب بپردازیم. در نقشه‌های بازی پابجی رودخانه و دریاچه وجود دارد که در بعضی مواقع عبور از این دریاچه‌ها بسیار راحت‌تر از مناطق خشکی است؛ اما به یاد داشته باشید با این کار به‌راحتی به دشمن فرصت می‌دهید تا در شرایط خوبی شما را هدف خود قرار دهد. حتی ماندن زیر آب در مدت طولانی فقط برای شما فرصت بیشتری می‌خرد؛ ولی جلوی حریف را نمی‌گیرد.

بخوانید  ساعت بن تن در تهران

قیمت یوسی پابجی موبایل