چهار فیلم مورد علاقه زک اسنایدر فاش شد


زک اسنایدر، کارگردان Rebel Moon و Watchman، به تازگی چهار فیلم مورد علاقه خود را معرفی کرده است.

مطابق با اخیرا اخبار سینما و تلویزیونمحبوب ترین فیلم های زک اسنایدر مشخص یا نمایش داده نشده اند. خیلی وقته فیلم Rebel Moon Part 1: A Child of Fire در نتفلیکس و به همین مناسبت منتشر شد جعبه نامه او از زک اسنایدر درباره 4 فیلم مورد علاقه اش پرسید. اسنایدر در این مصاحبه که ویدئوی آن در توییتر این سایت منتشر شده است فاش کرد که فیلم Star Wars: Episode IV – A New Hope، فیلم All That Jazz، فیلم Excalibur و فیلم Blue Velvet چهار فیلم مورد علاقه او هستند.

Star Wars: Episode IV – A New Hope به کارگردانی جورج لوکاس در سال 1977، All That Jazz به کارگردانی باب فوسی در سال 1979، Excalibur به کارگردانی John Boorman در سال 1981 و Blue Velvet به کارگردانی دیوید لینچ در سال 1986 منتشر شدند. انتخاب های اسنایدر می تواند تا حدودی جالب باشد و ژانرهای متفاوتی را در آثار محبوب او مشاهده کنید. البته او بارها از دنیای جنگ ستارگان به عنوان الهام بخش Rebel Moon یاد کرده است.

کری فیشر در نقش پرنسس لیا در جنگ ستارگان: امیدی جدید

در واقع زک اسنایدر سال ها پیش تلاش کرده بود در دنیای جنگ ستارگان فیلمی بسازد، اما به نتیجه نرسید. سال ها بعد، نتفلیکس به اسنایدر این فرصت را داد تا از ایده خود در قالب یک فیلم کاملاً جدید استفاده کند و او دو قسمت از Rebel Moon را ساخت که قسمت اول آن با نقدهای متوسط ​​تا ضعیف مواجه شد. اسنایدر قبلاً برش کارگردان Rogue Moon را با درجه بندی بزرگسالان و مدت زمان طولانی تر فاش کرده بود که تاریخ اکران آن هنوز مشخص نیست.

بخوانید  مارتین اسکورسیزی می خواهد فیلم متفاوتی درباره زندگی عیسی مسیح بسازد

Rebel Moon Part 2: The Scargiver به کارگردانی زک اسنایدر قرار است در 19 آوریل 2024 از نتفلیکس اکران شود.



تحریریه مجله بازی یک گیمر