مارتین اسکورسیزی می خواهد فیلم متفاوتی درباره زندگی عیسی مسیح بسازد

مارتین اسکورسیزی، کارگردان 81 ساله آمریکایی، اطلاعات جدیدی درباره فیلم آینده خود ارائه کرد که بر زندگی عیسی مسیح تمرکز دارد.

مارتین اسکوزیکارگردان چهره‌های برجسته‌ای چون راننده تاکسی، دوستان خوب و رفتگان، که کارگردانی و اخیراً فیلم قاتلان ماه گل را نیز اکران کرده است، اخیرا در یک کنفرانس مطبوعاتی در جشنواره فیلم برلین شرکت کرد و درباره فیلم آینده‌اش با نام Bring to Life صحبت کرد. عیسی مسیح تو پرداخت خواهی کرد. این کارگردان 81 سال پس از آشنایی با او پاپ فرانسیس او سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد فیلم دیگری با محوریت عیسی مسیح کارگردانی کند.

او پیش از این «آخرین وسوسه مسیح» را در سال 1988 و «سکوت» را در سال 2016 کارگردانی کرد و این سومین فیلم او در این زمینه خواهد بود. مارتین اسکورسیزی مدتی پیش تایید کرد که این اثر فیلم بعدی او خواهد بود. او درباره فیلم بعدی خود گفت:

“من مطمئن نیستم که چه نوع فیلمی خواهد بود همانطور که اکنون در مورد آن فکر می کنم، اما می خواهم چیزی منحصر به فرد و متفاوت بسازم که قابل تامل و امیدوارم سرگرم کننده باشد. “من هنوز کاملاً مطمئن نیستم که چگونه آن را انجام دهم “

مارتین اسکورسیزی

اسکورسیزی در ادامه گفت که احتمالاً پس از پایان فصل تبلیغات و جوایز، کار روی فیلم را آغاز خواهد کرد. من ممکن است کمی بخوابم و سپس بیدار شوم و ایده جدیدی در مورد نحوه ساخت این فیلم، امکان ساخت فیلم، مفهوم عیسی، ایده عیسی از گذشته من در دوران رشد داشته باشم. Lower East Side، از علاقه من به کاتولیک و کشیش، که در نهایت منجر به ساخت Silence شد. راند.”

بخوانید  نقد وینی پیف: خون و عسل - نه یک خرس قدیمی خیلی گنگ

اسکورسیزی او قبلا گفته بود که فیلم جدیدش بر اساس این کتاب ساخته شده است نوشته شده توسط زندگی عیسی شوساکو اندو داده خواهد شد، گزارشی طبیعی و سرراست از زندگی عیسی مسیح نخواهد بود. این اثر قرار است درباره زندگی عیسی مسیح و ارتباط آن با زندگی مردم امروز باشد. مارتین اسکورسیزی قرار است با او فیلم بسازد لئوناردو دیکاپریو نوشته اپل با نقل قولی از The Wager دیوید گرن که احتمالا پس از A Life of Jesus تولید خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر