بازسازی‌های American Psycho و The Dead Zone در حال حاضر در دست تولید هستند

Lionsgate در حال بررسی بازسازی و بازسازی American Psycho و The Dead Zone است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازسازی بر اساس دو فیلم کلاسیک دیگر در دست ساخت است. جف اسنایدر، یکی از افراد داخلی صنعت فیلم، اخیرا ادعا کرده است که لاینزگیت در حال برنامه ریزی برای بازسازی American Psycho و The Dead Zone است که در واقع نسخه های جدید و متفاوتی از این آثار برای نسل جدید هستند. او هیچ اطلاعات بیشتری منتشر نکرد و تنها گفت که لاینزگیت به ایده ساخت یک بازسازی آمریکایی روانی و بازسازی The Dead Zone علاقه مند است.

روانی آمریکایی (به انگلیسی: American Psycho) فیلمی محصول سال ۲۰۰۰ به کارگردانی مری هرون است و داستان پاتریک بیتمن، جوانی خوش‌پوش و عاقل اهل نیویورک را روایت می‌کند. اما در پشت این چهره، یک هیولا پنهان است. بتمن کار واقعی خود را در شب، شکار و کشتن ولگردها، زنان خیابانی و دوستان خود آغاز می کند. کریستین بیل، ویلم دفو، جرد لتو، جاش لوکاس، کلوئی سونی، سامانتا ماتیس، کارا سیمور، جاستین تروکس و ریس ویترسپون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم روانی آمریکایی بازی کردند.

کریستوفر واکن یک اسلحه بزرگ در منطقه مرده دیوید کراننبرگ حمل می کند

منطقه مرده فیلمی به کارگردانی دیوید کراننبرگ محصول 1983 است که داستان جانی معلمی را روایت می کند که در شرف ازدواج است. اما در یک تصادف رانندگی به شدت مجروح شد و پنج سال در بیمارستان ماند. پس از به هوش آمدن او متوجه می شود که در حالتی ماوراء طبیعی قرار دارد و پس از تماس فیزیکی با افراد، اتفاقاتی را در ذهن خود می بیند که مربوط به گذشته، حال یا آینده آنهاست. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر استیون کینگ ساخته شده است.

بخوانید  Hasbro Execs Talk Dungeons and Dragons and the Open Game Licencing Contraversy

کریستوفر واکن، بروک آدامز، تام اسکریت، هربرت لام، کالین دیورست، مارتین شین و ویلیام بی. دیویس از جمله بازیگرانی است که در The Dead Zone حضور داشت و به ایفای نقش پرداخت. سریال Dead Zone با بازی آنتونی مایکل هال بین سال های 2002 تا 2007 در 6 فصل و 80 قسمت تولید و پخش شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر