بسته بندی یخچال – حمل یخچال ساید بای ساید

لذا تمیز کردن یخچال در این مرحله به شما کمک میکند تا در زمان باز کردن بسته بندی یخچال، در مکان جدید، سریعتر این کار را بسته بندی لوازم منزل انجام دهید. برای این کار ختما از خدمات شرکت های باربری مجرب، همچون جابه جا بار، استفاده کنید. سعی کنید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و یخچال و فریز خالی را بیهوده روشن نگه ندارید، از فرصت استفاده کنید و یخچال و فریزر خود را قبل از اینکه به منزل جدیدتان بروید به طور کامل تمیز کنید. این امر می تواند روغن و مایع یخچال و فریزر شما را به کمپرسور بازگرداند، و از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری کند. و همانطور که گفتیم از بابل رپ یا حتی پتو برای جلوگیری از ضرب خوردگی استفاده شود. همانطور که گفتیم اولین گام برای بسته بندی یخچال، تفکیک مواد غذایی است.

مواد غذایی که فریز شده اند و امکان فاسد شدن آنها بسیار است را، جدا کنید.اگر دوست و یا فامیلی دارید که امکان نگه داری آنها را در داخل یخچال خود را دارند، شب قبل اسباب کشی این مواد را به آنها بدهید. تمیز بودن یخچال برای سلامتی خانواده امری ضروریست. در گام دوم، بعد از خالی کردن یخچال از مواد غذایی، داخل آن را تمیز کنید. جدا کردن اجزای یخچال یکی از نکات مهم در بسته بندی یخچال میباشد. زیرا یخچال جزو وسایل سنگین و هزینه بالا میباشد و در صورت آسیب دچار زیان بلقوه ای خواهید شد. همانطور که قبلا در مقاله بسته بندی وسایل برای اسباب کشی نیز خواندیم یکی از موارد موثر و مهم در حمل وسایل سنگین، بسته بندی تخصصی این وسایل است. نیروی حمل بار اتوبار جابه جا بار برای بسته بندی و حمل بخچال ساید بای ساید دوره دیده است.

بسته به نیروی فردی حمل یخچال، گاها توسط فقط یک نفر کارگر خبره نیز صورت گرفته است. استفاده از کارگر اسباب کشی مجرب و دوره دیده برای حمل یخچال ضروریست. اگر خرید یخچال و فریزر را برای مراحل اخر گذاشته اید، به احتمال زیاد فروشگاهی که از آن خرید میکنید ، یخچال و فریزر را به منزل شما حمل میکنند. بعد از بارگیری یخچال و فریزر در ماشین باربری و رسیدن به منزل جدید ، هنگام خالی کرن جهیزیه و لوازم منزل دوباره تمامی نکات ایمنی را رعایت کنید . اما اگر از چند ماه قبل اقدام به خریداری کرده اید و اکنون قصد انتقال لوازم را به منزل دارید. دقت کنید که بعد از گذاشتن موادی مانند گوشت و دیگر اقلام فریزی، داخل آن نیز چند تیکه یخ نیز قرار دهید. مخصوصا اگر جابه جایی در آپارتمان های چند طبقه صورت بگیرد. در هنگام جابه جایی به سیم یخچال میتواند اسیب وارد شود. یکی از مهمترین نکات در بسته بندی یخچال این است که، بعد از خالی کردن یخچال از مواد غذایی، در صورتیکه از یخچال های قدیمی تر استفاده میکنید، داخل آن را کامل بشویید.

بخوانید  دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile 2 4.0 نصب آپدیت جدید اندروید | 1gamer

اگر حرکت به مدت طولانی تر از یک روز برنامه ریزی شده باشد، توصیه می شود که درب ها را کمی باز بگذارید تا جریان هوا برقرار شود و از پیدایش هرگونه کپک در داخل یخچال جلوگیری شود. این کار باعث جلوگیری از ضرب خوردگی به یخچال انجام میشود. باید طبق یک رویه درست این کار صورت گیرد تا به یخچال و وسایل داخل آن آسیبی نرسد، لذا اگر خودتان قصد بسته بندی یخچال را دارید قدم به قدم طبق گام های زیر جلو بروید. اگر شما تازه عروس و دامادی هستید که قصد جا به جایی وسایل و جهیزیه به منزل جدید خود را دارید، میدانید که جا به جایی وسایل سنگین یکی از سخت ترین مراحل است. بخچال و فریزر جزو وسایل سنگین هستند. پیچ های قابل تنظیم در زیر فریزر و یخچال کامل بسته شوند. با روش هایی که به شما میگوییم، میتوانید اسباب کشی مطمئنی داشته باشید و از فریزر و یخچال خود محافظت کنید. درب یخچال یا فریزر خود را به طور کامل و کیپ ببندید. یکی از اولین وسایلی که بعد از اسباب کشی از آن استفاده میشود، یخچال میباشد.

بسته بندی یخچال و فریزر یکی از مهترین و پردغدغه ترین کارها قبل از اسباب کشی میباشد. مهم ترین عامل حرکت در جهت مخالف شیب است که برای حفظ امنیت بیشتر ضروری است. از این روی یخچال شما را بدون کوچیک ترین آسیب و در سلامت کامل بسته بندی کرده و به منزل جدیدتان میرساند. لذا برای انکه با نحوه بسته بندی یخچال به صورت اصولی آشنا شوید، خواندن این مقاله از باربری تهران را از دست ندهید. برای بسته بندی سایر لوازم منزل با ما همراه باشید. باربری جابه جا بار در این مقاله به شما نحوه بسته بندی و لوازم بسته بندی صحیح یخچال فریزر و روش های حمل آن را توضیح داد، تا حمل بار و اسباب کشی ایمنی داشته باشید . یخچال و فریزر جزو لوازم سنگین هستند و با دقت بسته بندی و جابه جا کردن آنها اهمیت بالایی دارد.

بخوانید  مقالات و اخبار بازی کالاف دیوتی موبایل جمینجا | 1gamer

تا برایتان در داخل فریزر خود نگه دارند. البته این نکته را هم توجه داشته باشید که می توانید قفسه بندی های داخل فریزر و یخچال را خارج نکنید بلکه با استفاده از نوار چسب آنها را محکم کنید تا در حین حمل جهیزیه و جا به جایی تکان نخورند. تمام اجزای متحرک داخل یخچال و فریزر را بیرون بیاورید. و اجازه دهید برفک ها و یخهای داخل فریز و یخچال کاملا آب شوند و از بین بروند. را داخل پلاستیک بگذارید و سپس در کارتن بچینید. در نهایت در اخرین گام، برای بسته بندی یخچال خود ، دور تا دورآن را با بابل رپ و یا فوم های ضربه گیر بپوشانید.

قبل از بسته بندی یخچال، مطمئن شوید داخل یخچال عاری از هرگونه برفک و یخ زدگی باشد. اولین گام: خالی کردن مواد غذایی داخل یخچال اولین گامیست که ما باید برای بسته بندی یخچال خود انجام دهیم. بهترین راه برای تمیزی یخچال جدا کردن قفسه ها آن و شستن آنها با مایع ظرفشویی می باشد. بعد از روشن کردن فریزر و یخچال حدود ۳ روز زمان میبرد تا یخچال به درجه حرارات مطلوب و خنک خود برسد و کامل قابل استفاده شود. اگر یخچال و فریزر شما دارای درب دو درب باشد، دستگیره را با طناب محکم ببندید. همچنین اگر یخچال شما دارای یخ ساز است، آنرا نیز از منبع آب جدا کنید. البته اگر یخچال شما نو میباشد، و آن را از حالت پلمپ شده در نیاورده اید، میتوان آن را با کارتن مخصوص خود حمل نمود. یخچال و فریزر بعد از بسته بندی و حمل باید به آرامی از شیب کامیون یا خاور رد بشوند. استفاده از یک چرخ دنده یکی از بهترین راه ها برای جا به جایی، یک یخچال و فریزر است. سپس یخچال را به فضای جدید منتقل کنید و اجازه دهید حداقل ۳ ساعت قبل از وصل شدن در محل جدید به صورت خاموش ساکن باشد .

بخوانید  دانلود بازی Call Of Duty: Mobile برای کامپیوتر و PC

پس از خاموش کردن، سیم یخچال را به صورت دورانی جمع نمایید. که می تواند حمل یخچال را راحت تر کند. از طناب محکم برای بستن محکم تر درب وسیله استفاده کنید. مراقب باشید هنگام بسته بندی با طناب، یخچال را بیش از حد هم محکم نکنید، تا از هم ترازی خارج نشوند. قبل از اینکه سعی کنید یخچال را جا به جا کنید بهتر است همه چیز را از داخل آن خارج کنید. اگر یخچال جدید خود را از بسته بندی اولیه خارج نکرده اید، میتوانید به راحتی از این مرحله رد شوید اما اگر از یخچال در این مدت استفاده نموده اید. چنانچه یخچال منزل شما مدل ساید بای ساید است میتوانید از خدمات حمل یخچال و بار باربری جابه جا بار استفاده کنید. برای حمل اثاث و جهیزیه کارگرانی را جهت اسباب کشی استخدام کنید.