بازی The Last of Us Part 2 Remaster به زودی برای کامپیوتر عرضه می شود

یک افشاگر محبوب ادعا کرده است که نسخه PC بازی The Last of Us Part 2 Remastered ماه آینده معرفی خواهد شد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که ظاهرا نسخه PC بازی The Last of Us Part 2 Remastered ماه آینده معرفی خواهد شد. افشاگری به نام Silknight که نسخه رایانه شخصی Ghost of Tsushima را فاش کرده است، توییت جدیدی منتشر کرده است که در آن مدعی شده است که کاربران رایانه شخصی باید منتظر نسخه بازسازی شده Ace Part 2 در آینده نزدیک باشند. در حالی که این موضوع هنوز تایید نشده است، سابقه فعالیت Silknight در فاش شدن اطلاعات مخفی نیست.

این افشاگر در توییتی نوشت: «بازی بعدی سونی برای رایانه شخصی The Last of Us Part 2 Remastered است. انتظار می رود این نسخه در ماه آینده فاش شود، اما تاریخ دقیق این تحقق مشخص نیست. فاصله زمانی بین معرفی و عرضه نسخه بازسازی شده رایانه شخصی Last of Ace Part 2 بیشتر از حد معمول خواهد بود. اگرچه تاریخ انتشار این نسخه مشخص نیست، اما مشخص است که علاقه مندان باید منتظر باشند تا قبل از شروع فصل دوم سریال The Last of Us، بازی را تجربه کنند.

فصل دوم سریال The Last of Us شبکه HBO فیلمبرداری خود را آغاز کرده است و در زمان نامعلومی در سال 2025 از راه خواهد رسید. بنابراین، نسخه رایانه‌های شخصی بازی Last of Ace 2 احتمالاً در سال 2024 در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. The Last of Us Part 2 Remastered در ماه ژانویه برای پلی‌استیشن 5 عرضه شد و دارای پیشرفت‌های فنی، محتوای اضافی و بهبودهایی نسبت به نسخه اصلی است که در سال انتشار یافت. 2020 به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4.

بخوانید  مجموعه تلویزیونی هری پاتر: تاریخ انتشار، بازیگران، داستان، هر آنچه که باید بدانید

مهم ترین تغییر در ریمستر The Last of Us Part 2 حالت راهیابی، بدون بازگشت است که بازیکن را در برابر انواع چالش های تصادفی در مکان های مختلف قرار می دهد. حالت بقا roguelike دارای 10 شخصیت قابل بازی با توانایی‌های مختلف، پوسته شخصیت‌ها و سلاح‌های مختلف، مکان‌های منحصر به فرد و موارد دیگر است که تجربه‌ای فوق‌العاده استرس‌زا را برای طرفداران فراهم می‌کند که برای افراد ضعیف توصیه نمی‌شود.

The Last of Us Part 2 Remastered شامل جلوه های بصری بهبود یافته، پشتیبانی از محرک های تطبیقی ​​و بازخورد لمسی برای کنترلر PlayStation 5 DualSense، دو حالت گرافیکی، حالت Fidelity و حالت عملکرد، گزینه های دسترسی جدید، و توضیحات توسعه دهندگان مانند نیل دراکمن و هیلی گراسسه مرحله با نام‌های Lost Levels، Speedrun Mode، Photography Mode و Guitar Free Mode گسترش یافته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر