تحلیل بسته الحاقی God of War Ragnarok's Valhalla. ماجراجویی جدید کریتوس


بسته الحاقی God of War Ragnarok Valhalla نه تنها از نظر گیم پلی مخاطب را کاملا راضی می کند، بلکه داستانی فوق العاده را نیز ارائه می دهد.

God of War Ragnarok تجربه‌ای فوق‌العاده و دل‌انگیز به کاربران داد و توانست نتیجه‌گیری مناسب و مناسبی را ارائه دهد. در این میان، معرفی بسته الحاقی Valhalla برای کاربران غافلگیرکننده بود و هیچکس فکر نمی کرد استودیوی سونی سانتا مونیکا، سازنده بازی God of War Ragnarok، در حال برنامه ریزی محتوای اضافی باشد. معرفی رایگان بازی God of War Ragnarok: Valhalla و به سبک Roguelite چیزی بود که به نظر می رسید فقط قصد داشت تجربه کاربری را گسترش دهد و از نظر داستانی چیز جدیدی را در بر نداشت.

محیط نبرد رئیس خدای جنگ Ragnarok Valhalla

معمولا بسته الحاقی داستان در صنعت بازی های ویدیویی نیز به عنوان جایزه برای یک محصول AAA ارائه می شود. با این حال بسته الحاقی Valhalla که به صورت رایگان منتشر شده است، نه تنها حاوی محتوای گیم پلی است، بلکه از نظر داستانی نیز مخاطب را شگفت زده می کند. داستان بسته الحاقی Valhalla درست بعد از اتفاقات Ragnarok روایت می شود. نامه ای مرموز به درب خانه کریتوس چسبانده شده و راه را به سمت دروازه والهالا نشان می دهد. جایی که کریتوس دعوت شده است و باید دلیل این دعوت را بفهمد. روایت مرموز والهالا به خوبی توجه مخاطب را به خود جلب می کند و مانند دیگر بازی های سرکش، داستان بازی با پیشروی در بازی و رسیدن به قسمت های مختلف محتوای مورد نظر برای شما تعریف می شود. هر بار که بمیرید، نکات داستانی بیشتری را از شخصیت ها یاد خواهید گرفت.

بخوانید  10 تکنیک برتر برای فیلمبرداری حرفه ای با دوربین گوشی

حتی پس از تکمیل داستان اصلی بسته الحاقی Valhalla، همچنان محتویات داستانی متفاوتی برای کاربر وجود دارد که ارزش پخش را افزایش می دهد.

روایت خوب و عمیق داستان افزونه والهالا تا آخرین لحظه ادامه دارد و در پایان مخاطب را شگفت زده می کند. در اینجا قرار نیست شاهد شخصیت پردازی شخصیت های جدید باشیم، اما شخصیت پردازی شخصیت هایی مانند کریتوس بیش از پیش تکامل خواهد یافت. البته نباید از شخصیت پردازی میمیر و سیگرن غافل شد که به خوبی از پس داستان این دو شخصیت برآمدند.

در God of War Ragnarok Valhalla دشمنان را با تبر بکشید

بازیکنان می توانند با استفاده از یکی از سه سلاح اصلی کریتوس، سازه ها و سبک های مختلف مبارزه را امتحان کنند.

Valhalla یک بسته الحاقی سرکش است. به این ترتیب وقتی کریتوس وارد والهالا می شود وارد اتاق ها و محیط های مختلفی می شود. سپس با بازکردن صندوقچه هایی که به عنوان پاداش نظافت محیط مورد نظر طراحی شده اند، می تواند جایزه دریافت کند. هدف این جوایز تقویت کریتوس در جنبه های مختلف است. اگر بمیری، به ابتدای محیط برمی گردی. از آنجایی که بسته الحاقی جدید God of War Ragnarok Roguelite است، پس از مرگ همه دستاوردهای خود را از دست نخواهید داد. با پیشرفت در بازی، تعدادی آیتم از جمله Mastery Seal را دریافت می کنید که پول درون بازی هستند و پس از مرگ می توانید از آنها برای قوی تر کردن کریتوس استفاده کنید.

ساختار God of War Ragnarok: Valhalla به گونه ای است که کریتوس در شروع هر بازی وارد والهالا می شود و در پایان هر برخورد به او جوایزی داده می شود. پاداش هایی که در نظر گرفته می شوند چیزهایی مانند افزایش آمار، امتیازات سلاح، حملات ران و موارد مشابهی هستند که در واقع نحوه مبارزه شما را تعیین می کنند. پاداش های پیش بینی شده به گونه ای است که می توانید بیلد مورد نیاز خود را بسازید و بازی را آن طور که می خواهید تجربه کنید. بسته الحاقی Valhalla به خوبی عناصر یک بازی سرکش را به نمایش می گذارد. شاید طراحی تصادفی محیط ها تنوع خاصی نداشته باشد، اما طراحی اشیا، تاثیر شانس و تغییراتی که در نحوه مبارزه ایجاد می کنند، باعث شده تا شاهد یک گیم پلی سرگرم کننده و اعتیادآور باشیم.

بخوانید  Suicide Squad: Kill The Justice League حتی برای حالت تک نفره به اتصال مداوم اینترنت نیاز دارد

کریتوس در حال نقاشی خدای جنگ راگناروک والهالا

گیم پلی و مبارزات بسته الحاقی Valhalla بسیار اعتیاد آور و هیجان انگیز است

سیستم ارتقاء در بسته الحاقی Valhalla به بهبود قدرت کریتوس محدود نمی شود، بلکه می توانید ارتقاهایی را برای ران های خود نیز اعمال کنید. به عنوان مثال، دو سنگ رستاخیز را به طور دائم ارتقا دهید تا دو شانس برای احیای مجدد داشته باشید. از طرفی بر اساس میزان پول دریافتی در بازی، ارتقاء را خریداری کنید تا بتوانید تغییرات مورد نظر را سریعتر از قبل اعمال کنید. اگر یکی از کاربران بازی God of War Ragnarok هستید، اما هیچ بازی سرکشی را تجربه نکرده اید، نگران نباشید. بسته الحاقی Valhalla درجه سختی متفاوتی دارد تا کاربران جدید و معمولی این سبک از آن لذت ببرند.

از نظر بصری، بسته الحاقی Valhalla چیز زیادی به بازی اصلی اضافه نمی کند. با این حال، کات سین های جدیدی که به بازی اضافه شده اند، بسیار خوب ساخته شده اند و عموم را به وجد می آورند. طراحی محیط های بازی نیز برگرفته از محیط های اصلی بازی است که دارای نکته داستانی هستند و همچنین شگفتی هایی برای مخاطبان به همراه دارد. در هر قسمت این امکان وجود دارد که با چندین مینی باس که همان دشمنان بازی اصلی هستند روبرو شوید و در قسمت های اول خود را به چالش بکشید. با این حال، باس فایت نهایی این بسته الحاقی و ساختار جنگی آن نه تنها کاربر را شگفت زده می کند، بلکه یکی از بهترین باس های ساخته شده توسط استودیو سونی سانتا مونیکا نیز می باشد. از نظر فنی، بسته الحاقی Valhalla دارای افت فریم یا باگ خاصی نیست و کاربران تجربه ای روان در این زمینه خواهند داشت.

بخوانید  Star Wars: Skeleton Crew در اواخر سال 2024 اکران خواهد شد

God of War Ragnarok Valhalla Finishing Moves

موسیقی یکی از اجزای جدا نشدنی God of War Ragnarok بود و بسته الحاقی جدید بازی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تجربه خوبی را در اختیار مخاطب قرار می دهد. در نهایت، استودیو سانتا مونیکا با تنها یک بسته الحاقی نشان داد که نه تنها در ساخت بازی‌های هک اند اسلش و اکشن ماجراجویی مهارت دارد، بلکه در ساخت بازی‌های سرکش نیز مهارت دارد. اگر صاحب God of War Ragnarok هستید، بسته الحاقی کاملا رایگان، ارزشمند و اعتیادآور Valhalla را از دست ندهید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر