جیمی کیمل دوباره بازیگران باربی را برای اسکار متحد می کند



با نزدیک شدن آهسته اسکار، جیمی کیمل مجری برنامه تصمیم گرفت تا تعدادی از بازیگران باربی را در یک ویدیو برای تبلیغ نمایش جوایز ماه آینده در ماه مارس دوباره گرد هم بیاورد.

یک ویدیوی تقریباً پنج دقیقه ای در فضای مجازی منتشر شد کانال رسمی یوتیوب Jimmy Kimmel Live. این ویدئو با راوی باربی، هلن میرن، آغاز می‌شود که توضیح می‌دهد که کیمل چگونه در سرزمین باربی (محلی بر اساس فیلم) گم می‌شود. با پیشروی ویدیو، کیمل با باربی عجیب کیت مک کینون آشنا می شود و هر دو سفری مشابه سفر مارگو رابی در فیلم را آغاز می کنند.

این دو به جای بازدید از مکان‌های سرگرم‌کننده، از مجموعه‌ای از مکان‌ها بر اساس فیلم‌های نامزدی مختلف، از جمله Poor Things، Oppenheimer، The Holdovers و غیره دیدن می‌کنند. در انتهای ویدیو، کن رایان گاسلینگ و گلوریا از آمریکا فررا نیز ظاهر می شوند. این ویدئو حتی تعدادی از بازیگران هالیوود و روند بازدید برندگان از In-N-Out بعد از نمایش را به خنده می آورد.

نود و ششمین دوره جوایز اسکار در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت شرقی/4 بعد از ظهر به وقت محلی یکشنبه 10 مارس به صورت زنده از شبکه ABC پخش خواهد شد. برخی از نامزدها عبارتند از کیلین مورفی برای بهترین بازیگر مرد در اوپنهایمر و رایان گاسلینگ برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در باربی.

برای اخبار بیشتر درباره فیلم، مقاله ما را در مورد تهیه کننده Transformer بررسی کنید که طرفداران را در کراس اوور GI Joe به روز می کند و اینکه چگونه طرفداران باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا مایلز مورالز را لایو اکشن ببینند.

بخوانید  بهترین های 2022: Arcade Paradise نشان می دهد که وحشیانه ترین آنتاگونیست ها می توانند پیش پا افتاده ترین باشند

تحریریه مجله بازی یک گیمر