جمجمه و استخوان – چگونه به شهرک ها حمله کنیم


یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن منابع، افزایش رتبه Infamy و کسب XP در Skull and Bones، غارت است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا کلنی، برج‌های نگهبانی و کشتی‌های متعدد را در تلاش برای به دست آوردن غارت ارزشمند بپذیرید.

با این حال، سیستم غارت در Skull and Bones زمانی که برای اولین بار آن را می بینید می تواند تا حدودی پیچیده باشد. شما این فرصت را دارید که به انبوهی از سکونتگاه‌های کوچک در سراسر نقشه حمله کنید، که نشان‌دهنده شروع یک تعامل مرحله‌ای است که برای زنده ماندن برای دریافت حداکثر پاداش به آن نیاز دارید. برای اینکه ببینید دقیقا چگونه راه خود را به سمت پیروزی در Skull and Bones غارت کنید، به راهنمای زیر نگاهی بیندازید.

در حال پخش: جمجمه و استخوان ها: همه چیزهایی که باید بدانید

چگونه غارت در جمجمه و استخوان ها کار می کند

اول از همه، شما فقط می توانید سکونتگاه هایی را غارت کنید که نمی توانید آنها را روی نقشه لنگر بیاندازید. این بدان معنی است که سکونتگاهی مانند سنت آن یا درخت مقدس را نمی توان غارت کرد. در عوض، شما باید به دنبال مستعمرات باشید که نماد سفر سریع را ندارم روی آنها یا توسط یک یا دو برج نگهبانی احاطه شده اند. همانطور که در تصویر زیر می بینید، کشتی من درست در کنار دو برج نگهبانی و همچنین یک شهرک کوچک قرار دارد.

شرحی ارائه نشده است

هنگامی که به یکی از این شهرک ها نزدیک می شوید، دو گزینه روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود: “تعامل داشتن” و “غارت.” اگر گزینه تعامل را انتخاب کنید، منویی ظاهر می شود که به شما امکان می دهد با شهرک تعامل داشته باشید. شما همچنین می توانید قراردادها و سایر ماموریت ها را از این طریق تکمیل کنید.

گزینه Plunder صحنه کوتاهی را نمایش می دهد که برخی از خدمه شما را در حال پیاده شدن از کشتی نشان می دهد. پس از کات سین، با شهرک و برج های نگهبانی که در نزدیکی آن هستند مبارزه خواهید کرد. در بالای صفحه شما متنی وجود دارد که می گوید “همه دشمنان را بکش” و دو نماد، یکی نشان دهنده یک برج و دیگری یک کشتی. اگر یکی از این نمادها باشد با یک عدد قرمز روشن شد در کنار آن، شما باید هر چه او به شما می گوید حذف کنید.

بخوانید  مهاجرت به فرانسه در سال 2023 با موسسه مهاجرتی میرداماد
شرحی ارائه نشده است

به عنوان مثال، اگر مشاهده کردید که نماد کشتی قرمز است و علامت “1” در کنار آن قرار دارد، یک کشتی در نزدیکی آن وجود دارد که باید آن را با غرق کردن یا سوار شدن در آن تخریب کنید. اگر نماد برج قرمز است، باید HP تمام برج‌های نگهبانی نزدیک یا خود شهرک را تخلیه کنید. وقتی همه چیزهایی را که نیاز دارید حذف کردید، یک را خواهید دید نماد صندوقچه گنج طلا در HUD شما ظاهر می شود. برای جمع آوری جوایز خود به مکان نماد بروید.

همچنین چهار نماد سینه گنج را در بالای صفحه خود خواهید دید که نشان دهنده پیشرفت فعلی غارت شما است. برای تکمیل کامل یک غارت، باید غارت چهار صندوق گنجیعنی حذف چهار طبقه کشتی/برج های دشمن. هر مرحله دشمنان جدیدی را برای شکست دادن به ارمغان می آورد و برای تکمیل غارت باید بارها و بارها آنها را شکست دهید. هنگامی که هر مرحله را کامل کردید، می توانید صندوقچه گنج دیگری را در آب غارت کنید.

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

هنگامی که صندوقچه نهایی غارت شد، صحنه‌ای پخش می‌شود که خدمه شما را در حال بازگشت به کشتی نشان می‌دهد و شما اعلانی را روی صفحه خود دریافت می‌کنید که می‌گوید “Plunder Complete”. شما می توانید به صورت اختیاری به عقب برگردید و دوباره همان مکان را غارت کنید، اما فقط پس از یک دوره خنک شدن.

غارت یک کار پرخطر و با پاداش بالا در Skull and Bones است. شما می توانید به عنوان یک راهزن با تعداد زیادی غارت ظاهر شوید، اما چندین دشمن نیز وجود دارند که همگی سعی می کنند کشتی شما را نابود کنند. توصیه می‌کنم وقتی برای اولین بار سعی می‌کنید به یک شهرک حمله کنید، از مناطق سطح پایین‌تر نقشه شروع کنید و تنها پس از ارتقای زره‌ها و سلاح‌های کشتی خود پیشرفت کنید.

بخوانید  معرفی خدمات شهری و زیرساخت ها در تریلر جدید بازی Cities: Skylines 2

تحریریه مجله بازی یک گیمر