معرفی خدمات شهری و زیرساخت ها در تریلر جدید بازی Cities: Skylines 2


تریلر جدید Cities: Skylines 2 نشان می دهد که چگونه می توان از زیرساخت هایی مانند امکانات پزشکی و مدارس برای افزایش استاندارد زندگی شهروندان استفاده کرد.

استودیو Colossal Order، سازنده بازی Cities: Skylines 2، تریلر جدیدی از این بازی شهرسازی مورد انتظار را منتشر کرده است که این بار بر روی ویژگی خدمات شهری تمرکز دارد. این تریلر نشان می دهد که چگونه می توان خدمات شهری را برای حفظ سلامت و شادی شهروندان ساخت. در زیر می توانید آن تریلر را مشاهده کنید.

دانلود فیلم آپارات

علاوه بر گزینه‌های اساسی مانند مدارس و امکانات پزشکی، بازیکنان می‌توانند سردخانه‌ها و گورستان‌هایی بسازند تا اطمینان حاصل شود که ساکنانشان به خدمات بهداشتی و مرتبط با مرگ دسترسی کافی دارند. در بازی Cities: Skylines 2 امکان ساخت یک اداره رفاهی وجود دارد تا شهروندان از یک شبکه ایمنی واقعی بهره مند شوند.

با ایجاد ایستگاه پلیس و ایستگاه های آتش نشانی به میزان مناسب می توان از قابل کنترل بودن آتش سوزی و جرایم اطمینان حاصل کرد. قابلیت جدید این بازی قابلیت ساخت زیرساخت اینترنتی است. در کنار موارد مهمی مانند برق و آب، بازیکنان با کابل کشی مناسب برای توسعه شهر، دسترسی به اینترنت را برای شهروندان خود فراهم می کنند.

بازی Cities: Skylines 2 2 نوامبر (24 اکتبر) برای پلی استیشن 5، Xbox Series X | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Remnant 2 Gets Rare Discount For Black Friday