تاریخ انتشار Bethesda: Starfield به زودی اعلام می شود

مایکروسافت در این ماه رویداد ویژه ای را برای نمایش بازی های جدید استودیو ایکس باکس برگزار می کند و چندین بازی فرست پارتی به همراه تاریخ عرضه آن ها در این برنامه به نمایش در می آیند. اکنون می دانیم که Starfield بخشی از این برنامه نخواهد بود و در واقع آنها این بازی را در یک رویداد جداگانه و انحصاری که برای آینده نزدیک نیز برنامه ریزی شده است، به نمایش خواهند گذاشت.

مایکروسافت و بتسدا اوایل سال جاری اعلام کردند که Starfield قرار است در نیمه اول سال 2023 عرضه شود، که در اوایل این ماه تکرار شد. با این حال، گزارش های جدیدی از تاخیر اندک در انتشار بازی منتشر شده است، اما گفته می شود که Starfield همچنان در تابستان 2023 از راه خواهد رسید.

نکات اینستاگرام Bethesda در راه اندازی Starfield

Bethesda تایید کرده است که به زودی تاریخ انتشار بازی Starfield اعلام خواهد شد که انتظار می رود در جریان رویداد انحصاری بازی اعلام شود.

بدون شک استارفیلد یکی از بزرگ ترین بازی هایی است که در سال 2023 عرضه می شود و بسیاری از اهالی صنعت بازی مشتاقانه منتظر این بازی هستند. بنابراین، این سوال که چقدر طول می کشد تا این بازی به دست بازیکنان برسد، سوالی است که دائما مطرح می شود. حال به نظر می رسد به گفته ادمین اکانت اینستاگرام Bethesda در منطقه آمریکای جنوبی، به زودی این موضوع را تجربه خواهیم کرد.

Bethesda گفت که تاریخ انتشار بازی نقش آفرینی علمی تخیلی مورد انتظار آن شرکت به زودی تایید و اعلام خواهد شد. این موضوع توسط اکانت رسمی این شرکت در اینستاگرام و در پاسخ به کامنت یکی از طرفداران نوشته شده است.

بخوانید  آیا پلنگ سیاه جهان باز خواهد بود؟