آیا پلنگ سیاه جهان باز خواهد بود؟

در پست شغلی الکترونیک آرتز به دنیای باز Black Panther اشاره شده است.

Black Panther یکی از مورد انتظارترین پروژه ها در صنعت در حال توسعه است که توسط الکترونیک آرتز در آینده منتشر خواهد شد. ساخت این بازی ابرقهرمانی به استودیوی Cliffhanger Games سپرده شده است که متشکل از تیم جدیدی مستقر در سیاتل است و قصد دارد با انتشار Black Panther خود را ثابت کند. اکنون، آخرین آگهی شغلی ارسال شده توسط EA نشان می دهد که Cliffhanger Games به دنبال یک طراح ارشد جهان sandbox برای پیوستن به تیم توسعه Black Panther است.

در توضیحات این آگهی استخدام، نشانه های قوی و غیرقابل انکاری از جهان باز بودن بازی وجود دارد که قرار است پیش فرض اصلی بازی باشد. در آگهی استخدام آمده است که متقاضی باید در طراحی و تنظیم رویدادها، سیستم ها و گیم پلی در یک “دنیای پویا و در حال تحول” و توسعه مکانیک های مناسب برای “دنیای غنی و sandbox” مهارت داشته باشد. در بخشی دیگر از این توضیحات به «نشاط» دنیای بازی نیز اشاره شده است.

این جزئیات می تواند طرفداران مارول، به خصوص Black Panther را مورد توجه قرار دهد. به خصوص زمانی که بازی آینده به بازیکن اجازه می دهد تا زیبایی گسترده واکاندا را کشف کند. به نظر می رسد انتظارات زیادی از این بازی وجود دارد و بازیکنان خوشبین هستند کوین استیونز رهبری این پروژه را با موفقیت به پایان رساند. در گذشته، استیونز دو بازی محبوب به نام‌های Shadow of Mordor و Shadow of War را توسعه داده است، که هر دو موفق به ارائه یک تجربه دنیای باز فوق‌العاده با داستانی شبیه به ارباب حلقه‌ها می‌شوند.

بخوانید  چگونه مادام وب در باکس آفیس با موربیوس مقایسه می شود

تحریریه مجله بازی یک گیمر