بهترین های 2022: Arcade Paradise نشان می دهد که وحشیانه ترین آنتاگونیست ها می توانند پیش پا افتاده ترین باشند

همانطور که عمیق‌تر می‌شوید، با خواهرتان، لزلی، که در شهرداری کار می‌کند، نیز شروع به صحبت می‌کنید. این یک عملکرد بازی را با دریافت مجوز برای گسترش تجارت خود به شما انجام می دهد، زیرا به آرامی فضای کف خود را از یک رختشویی با چند ماشین بازی به یک بازی با چند ماشین لباسشویی افزایش می دهید. اما بحث‌های شما با خواهرتان لایه‌ای دیگر را آشکار می‌کند، زیرا او به این نکته اشاره می‌کند که چگونه رویاهای او به نام مسئولیت و موفقیت، همانطور که توسط پدر مستبد شما تعریف شده است، از بین رفته است. شغل دولتی واقعاً آرزوی او نبود، اما او قصد داشت بچه خوبی باشد، در قالب جا بیفتد، و دوست دارد به شما انگیزه بدهد تا آرزوهای خودتان را دنبال کنید و شاید کمی آن را به پدرتان بچسبانید، درست است. زیر بینی اش

Arcade Paradise می خواهد وزن پیش پاافتادگی در کار در دو فاز را به تصویر بکشد. اولاً، هنگامی که در Laundromat شروع به کار می کنید، دستگاه های آرکید شما به اندازه کافی درآمد کسب نمی کنند، بنابراین باید کارهای دیگری مانند ارائه خدمات خشکشویی و بیرون بردن سطل زباله انجام دهید تا به اندازه کافی کسب درآمد کنید تا کسب و کار خود را ارتقا دهید و ماشین آلات بیشتری بخرید. همانطور که ماشین‌های آرکید بیشتری دریافت می‌کنید و به‌روزرسانی‌های بیشتری را برای خود انجام می‌دهید، این کار ناپدید می‌شود و شما در سرعت راحت‌تری قرار می‌گیرید. این راحتی وقتی که ناگهان متوجه می‌شوید در حال انجام یک کار خسته‌کننده‌تر و تکراری‌تر هستید، و روزها یکی پس از دیگری جعبه‌ها را در کارخانه آب‌بندی می‌کنید، تأثیرگذاری آن را بیشتر می‌کند.

بخوانید  Overwatch 2 - راهنمای قهرمانان ماجراجویی

داستان Arcade Paradise بسیار سبک و بی تکلف آغاز می شود. به عنوان یک جوان ترک تحصیل به نام اشلی، گاهی اوقات پیام های صوتی از پدرتان دریافت می کنید که شما را مسئول یک خشکشویی می کند. نشانه‌های جزئی درگیری بین شما دو نفر و برخی اظهارنظرهای طعنه‌آمیز در مورد اینکه چگونه این شغل به شما کمک می‌کند تا حدودی مسئولیت‌پذیری را به شما بیاموزد، وجود دارد، اما در مجموع به نظر نمی‌رسد که این رابطه تیره‌تر از هر رابطه والدینی باشد.

من از زمانی که یادم می آید مشغول بازی های ویدیویی هستم. من با شیاطین، غول‌ها، گونه‌های بیگانه پیشرفته مبارزه کرده‌ام و به لطف بازی‌های RPG ژاپنی، به سهم من از خدایان حمله کرده و از تخت سلطنت خلع کرده‌ام. اما امسال، Arcade Paradise به این موضوع پرداخته است که چگونه، گاهی اوقات، مخاطرات کوچک تعارضات بین فردی و روابط بین نسلی می تواند یک آنتاگونیست را با احساس مرتبط بودن و زمینی بودن، به یاد ماندنی تر کند.

و در حالی که خود را در آن لحظه وحشتناک کار خسته کننده و تکراری می بینید، می توانید صدای پدرتان را بشنوید که در طول سال ها شما را می جود. این شما را به خاطر نمرات ریاضیتان، برای اینکه می خواهید انیمیشن یاد بگیرید و به طور کلی برای اخلاق کاریتان شرمنده است. او با خوشحالی پیشنهاد می کند که این همان چیزی است که او همیشه از شما انتظار داشت و اینکه شما لسلی را با خود بردید. من در این مورد احساس درد شدید همدلانه کردم. اگر قدرت روایی بازی‌ها برای قرار دادن شما در زندگی دیگران است، وقتی چیزی بسیار شریرانه و شخصی به شما نشان داده می‌شود، به راحتی احساس صدمه شدیدی خواهید داشت. به‌عنوان اشلی، من واقعاً گوشه‌ها را کوتاه نکرده بودم یا قانون را زیر پا نگذاشته بودم، اما در اینجا او کاملاً روشن کرد که همیشه در اعماق وجودم می‌دانست که بدون تأثیر من چنین کاری را انجام می‌دهم و بچه مورد علاقه‌اش این کار را نمی‌کند. آخ.

سپس نوبت. لسلی بدون اطلاع شما، در شغل دولتی خود چرخ ها را با رشوه چرب کرده بود تا مجوزهای مناسب را برای شما دریافت کند، و اکنون آنها سؤال می کنند. پدرت از این که بفهمد تو پشت سرش دزدی کرده ای و بیشتر از آن قانون را زیر پا گذاشته ای عصبانی می شود. برای محافظت از خواهر خود با شمشیر روبرو می شوید. شما ادعا می کنید که این شما بودید و او درگیر نبود. او بلافاصله بازی را خاموش می کند، تمام ماشین های شما را که به سختی به دست آورده اید را به حراج می گذارد و به شما پیشنهاد می دهد که یک کار خرد کردن در کارخانه بسته بندی گوشت خود برای پرداخت صورت حساب های قانونی شما.

بخوانید  اکران فیلم Super Mario Bros. شامل تصویری از یک زن نیمه برهنه برای "چند ثانیه"

اسپویلرهای Arcade Paradise دنبال می شوند.

در نهایت، همه چیز خوب است که به خوبی پایان می یابد. از طریق دوستی هایی که در کسب و کار آرکید خود ایجاد کرده اید، راه خود را از شغل خردکننده بسته بندی گوشت پیدا می کنید. شما شادی خود را با انجام کارهایی که دوست دارید و خودتان را با دستان خود ساخته اید ایجاد می کنید. پدر شما حتی با یک پیام صوتی آخر که سعی می‌کند جبران کند، نوعی آشتی پیدا می‌کند. برای من خیلی کم بود، خیلی دیر – من در آن زمان نمی خواستم با آن مرد کاری نداشته باشم – اما مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد. اما با ایجاد رابطه ای متضاد که بسیار انسانی به نظر می رسید، کاتارسیس پایان را بیش از پیش معنادار کرد. هنگامی که در نهایت کسب و کار خود را با تعویض تابلو روی در تکمیل می کنید، واقعاً مکانی برای آرامش و رضایت است – بهشتی که خودتان ساخته اید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر