جمجمه و استخوان – چگونه مس را پیدا کنیم


همانطور که از یک بازی دزدان دریایی با عناصر کشتی سازی مانند جمجمه و استخوان انتظار دارید، فلزات گرانبها یک کالای بسیار ارزشمند هستند. در شروع بازی Skull and Bones، شما با نیاز زیادی به آهن شروع خواهید کرد، اما این به سرعت به تقاضای برنز تبدیل می شود که با استفاده از آن به دست می آید. فلز مس.

شمش‌های برنز در ده‌ها دستور العمل‌های صنایع دستی ضروری هستند که وقتی شروع به تثبیت خود به عنوان یک دزد دریایی با حسن نیت می‌کنید ظاهر می‌شوند. به این ترتیب، برای برداشت مس باید بدانید که از کجا مس پیدا کنید. همچنین باید بدانید پس از افزودن سنگ معدن به موجودی خود، با آن چه کاری انجام دهید. در زیر می توانید ببینید دقیقاً کجا مس را در Skull and Bones پیدا کنید.

در حال پخش: جمجمه و استخوان ها: همه چیزهایی که باید بدانید

یافتن مس در جمجمه و استخوان ها

چندین مکان مختلف در هند شرقی وجود دارد که به شما امکان استخراج مس را می دهد، اما بهترین مکان به سادگی است جنوب پاسگاه درخت مقدس. درخت مقدس در امتداد یک کانال باریک در نزدیکی تپه هووا، در غرب سنت-آن واقع شده است. در جنوب پاسگاه، می‌توانید کانال را دنبال کنید تا به یک مستعمره تجاری و چند برج نگهبانی برسید.

در اطراف این برج های نگهبانی می توان چند رگه سنگ مس در امتداد ساحل پیدا کرد. یکی از مکان ها در سمت راست برج ها و دیگری در بین آنها، در یک جزیره کوچک است. در تصویر زیر می توانید هر دو مکان را مشاهده کنید:

شرحی ارائه نشده است

قبل از شروع استخراج مس، باید یک Pickaxe I داشته باشید. این در نجاری Sainte-Anne ساخته شده است. دو بادبان پاره شده و یک تخته شکسته هنگامی که کلنگ خود را به دست آوردید، می توانید به رگه ای از سنگ مس که با سنگ های درخشان در امتداد ساحل نشان داده شده است، بروید و دکمه “Harvest” را که روی صفحه ظاهر می شود فشار دهید.

این منجر به یک مینی بازی کوچک می شود که در آن شما باید یک دکمه را فشار دهید زمانی که کلنگ شما در منطقه سبز فرود آمد. با این حال، من پیشنهاد می کنم به سادگی فعال کردن “برداشت خودکاردر تنظیمات، زیرا برداشت را بسیار سریع‌تر می‌کند و مینی‌بازی را کاملاً حذف می‌کند. متأسفانه، این بدان معناست که منابع کمتری دریافت می‌کنید. اگر تجربه واقعی Skull and Bones را می‌خواهید، می‌توانید برداشت خودکار را خاموش کنید و مواد خود را غارت کنید. روش قدیمی

بخوانید  فیلمنامه نویس Avengers 5 پس از بازی ضعیف در Ant-Man 3 پروژه را ترک کرد

در هر صورت، هنگامی که استخراج یک رگه سنگ مس را به پایان رساندید، بررسی کنید که آیا در نزدیکی رگه معدن مس دیگری وجود دارد یا خیر. اگر یکی نبود، سعی کنید یکی دیگر را پیدا کنید یا فقط به سنت آن برگردید تا ذخایر جدید سنگ مس خود را بگیرید و آنها را در پالایشگاه به شمش برنز تبدیل کنید فروشگاه

این پالایشگاه سنگ مس را با هزینه اندکی به شمش برنز تبدیل می کند. شما می توانید از پالایشگاه بخواهید تا حد امکان شمش برنزی بسازد (سه مس یک شمش را می سازد) و پس از اتمام آنها می توانید شمش های تمام شده را از پالایشگاه جمع آوری کنید. “محصولات نهایی” در منوی پالایشگاه

اگر می‌خواهید کشتی جدیدی بسازید یا طرح‌های اولیه جدیدی ایجاد کنید، به مقدار زیادی شمش مس و برنز نیاز دارید، بنابراین توصیه می‌کنم چندین سفر به رگه‌های سنگی در جنوب درخت مقدس داشته باشید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر