فیلمنامه نویس Avengers 5 پس از بازی ضعیف در Ant-Man 3 پروژه را ترک کرد

اسنایدر گفت که انتقادات زیادی در مورد خط داستانی لاورنس Ant-Man and the Wasp: Quantumania و اینکه آیا او آن را درست گفته یا نه، وجود دارد، اما مارول استودیو در مسیر جدیدی حرکت می کند و مارول به دنبال استخدام فیلمسازان با تجربه بیشتری است. شرق. به هر حال داستین دنیل کرتونکارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings همچنان مسئولیت کارگردانی Avengers: Kang Dynasty را بر عهده دارد و این موضوع در حال حاضر تغییر نخواهد کرد.

جف لاونز

گفته می شود که مارول استودیو اخیرا نوشته است او پس از عملکرد ضعیف Ant-Man 3 از Avengers: Kang Dynasty کنار رفت.

در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست میکروفن داغ، جف اسنایدر، یکی از افراد شناخته شده سینما فاش کرد که جف لونس دیگر فیلمنامه فیلم Avengers: The Kang Dynasty را نمی‌نویسد. منابع نزدیک به او می گویند که او مدتی است که از Avengers 5 دور بوده و این اتفاقات قبل از اعتصاب گسترده اتحادیه نویسندگان رخ داده است. بنابراین، لارنس دیگر فیلمنامه Avengers 5 را نخواهد نوشت.

فیلم Avengers: Kang Dynasty در 2 می 2025 (12 مه 1404) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ 1 می 2026 (11 می 1405) اکران خواهند شد. حماسه چندجهانی به پایان خواهد رسید.

سال گذشته بود که مارول استودیو جف لاونزفیلمنامه نویس Ant-Man and the Wasp: Quantumania برای نوشتن فیلمنامه Avengers: Kang Dynasty استخدام شده است، اما پس از اینکه Ant-Man 3 عملکرد ضعیفی از منتقدان و مخاطبان نداشت، بسیاری خواستار تغییر در تیم نویسندگی Avengers 5 شدند. اکنون با توجه اخیرا اخبار سینما و تلویزیوننویسنده فیلمنامه فیلم Avengers 5 تغییر خواهد کرد.

بخوانید  حضور STALKER 2 در رویداد Paris Games Week

البته اسنایدر گفت که هنوز تایید نشده است، اما می تواند نشانه ای از تغییرات بزرگ احتمالی در تیم نویسندگی Avengers: The Kang Dynasty باشد. وقتی از اسنایدر پرسیده شد که آیا مارول به دنبال راه‌اندازی مجدد MCU با نویسنده‌ای متفاوت است، او تأیید کرد که این درست است و ظاهراً استودیو در مسیر دیگری حرکت می‌کند، که اخیراً باعث انتقادات نسبت به روند فعلی فرنچایز شد.