چگونه شاهزاده خانم گرگ و میش امتیاز زلدا را ذخیره کرد – چگونه آن را نجات داد

The Legend of Zelda: Twilight Princess تا حدودی در میان طرفداران زلدا بحث برانگیز است. اما، زلدا قبل از انتشار شروع به مبارزه کرده بود. نینتندو از نحوه فروش زلدا در ژاپن و غرب بسیار ناامید شد و پس از Twilight Princess، تیم Four Swords Adventure را امتحان کرد و تصمیم گرفت که نوآوری ها همان چیزی است که بازیکنان به دنبال آن هستند. متأسفانه، این یک اشتباه بزرگ و شکست بزرگ دیگر برای نینتندو و زلدا بود.

بنابراین، Eiji Aonuma یک قرص تلخ برای بلعیدن داشت. در حالی که او از ارائه واقع بینانه زلدا که نینتندو برای تبلیغ GameCube نشان داده بود متنفر بود، واکنش های غربی ها مثبت بود. بنابراین، او یک Zelda واقع گرایانه را به Shigeru Miyamoto ارائه کرد و تیم با یک Zelda واقع بینانه تر به جلو حرکت کرد – به امید اینکه این پروژه موفق شود. همانطور که توسط Satoru Iwata فاش شده است، نینتندو همیشه زمان/پول/منابعی برای صرف چرخه های توسعه طولانی ندارد، بنابراین امیدواریم که Twilight Princess موفق باشد. دیو کلاین این داستان را با کمک مانلی ریویز شرح می دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  NACON Connect 2024 - CNET