نقش بندیکت کامبربچ در فیلم بیوگرافی باب دیلن با تیموتی شالامه

جیمز منگولد، کارگردان آثاری مانند فیلم هویت، فیلم Walk the Line، فیلم 3:10 از یوما، فیلم ولورین، فیلم لوگان و فیلم فورد در برابر فراری پس از رهبری فیلم Indiana Jones and The Dial of Fate با همکاری سرچ لایت پیکچرز و اکنون در جدیدترین فیلم زندگینامه ای باب دیلن خواهد رفت. اخبار سینما و تلویزیونیک بازیگر سرشناس به این فیلم اضافه شده است. ددلاین تایید کرد که بندیکت کامبربچ قرار است در فیلم A Complete Unknown بازی کند.

بندیکت کامبربچ بازیگر نامزد 2 جایزه اسکار برای ایفای نقش یک خواننده سرشناس به جمع بازیگران سریال A Complete Unknown اضافه شد.

تیموتی چالامی و باب دیلن

از آثار آینده کامبربچ در سال 2023 می توان به The End We Start From و The Wonderful Story of Henry Sugar اشاره کرد و او هم اکنون در پشت صحنه The Book of Clarence است. کامبربچ قرار است در نقش دکتر استرنج در فیلم‌های انتقام‌جویان و دکتر استرنج 3 بازگردد. کامبربچ همچنین دو بار برای بازی در بازی‌های تقلید و قدرت سگ نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است تابستان امسال در نیویورک آغاز شود. جیمز منگولد مسئولیت کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه زندگینامه باب دیلن را بر عهده دارد. جی کاکس نویسنده کتاب Silence and Gangs of New York به منگولد در نوشتن فیلمنامه A Complete Unknown کمک کرد. این فیلم بر لحظه دگرگونی باب دیلن در دهه 60 متمرکز خواهد شد، جایی که ما شاهد جریانات دوران حقوق مدنی و تحولات ضد فرهنگی خواهیم بود.

تجربه بندیکت کامبربچ در آثاری مانند سریال شرلوک، فیلم اسب جنگی، سه گانه هابیت، فیلم دوازده سال بردگی، فیلم پیشتازان فضا به درون تاریکی، فیلم توده سیاه، فیلم Estate پنجم، بازی تقلید، فیلم جنگ کنونی، فیلم 1917، او همچنین دارای قدرت سگ، دکتر استرنج، دکتر استرنج در چند جهان جنون، ثور: راگناروک، انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت، انتقام‌جویان: پایان بازی و مرد عنکبوتی: راه برگشتی نیست.

بخوانید  Plants vs Zombies 3: به Zomburbia امسال خوش آمدید

پیش از این خبر حضور کامبربچ در فیلم زندگینامه ای باب دیلن منتشر شده بود اما تاکنون این موضوع به طور رسمی تایید نشده است. او قرار است در این فیلم نقش پیتر سیگر را بازی کند، خواننده و فعال مشهور فولکلور که با آثاری مانند Where Have The Flowers Gone؟ و به عنوان اگر من یک چکش داشتم شناخته می شود. سیگر یکی از حامیان دیلن بوده است. پیش از این تایید شده بود که تیموتی شالامه در نقش باب دیلن، مونیکا باربارو در نقش ژوئن بائز و ال فانینگ در نقش سیلوی روسو در فیلم A Complete Unknown بازی خواهند کرد.