جک بلک به جیسون موموآ در فیلم Minecraft پیوست



جک بلک به جیسون موموآ در فیلم Minecraft آینده می‌پیوندد ضرب الاجل. اعلام اضافه شدن بلک به بازیگران درست قبل از شروع تولید در نیوزلند منتشر شد.

در این فیلم اما مایرز، سباستین یوجین هانسن و دانیل بروکس نیز ایفای نقش می کنند.

در حال پخش: تریلر لانچ Minecraft – Star Wars Path of the Jedi

فیلم Minecraft قرار است در آوریل 2025 اکران شود و جارد هس آن را کارگردانی کند. او پیش از این فیلم سیاه را در Nacho Libre کارگردانی کرده بود و همچنین برای فیلم‌های Napoleon Dynamite و Gentlemen Broncos شناخته می‌شود.

بلک با بازی در نقش Bowser شرور در فیلم The Super Mario Bros سابقه فیلم‌های بازی‌های ویدیویی دارد. فیلمی که بیش از 1.3 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت.

فیلم Minecraft سالهاست که ساخته می شود. قبل از آن، راب مک‌الهنی از فیلادلفیا همیشه آفتابی است، در حال فیلمبرداری فیلم Minecraft قبل از شکست آن در سال 2018 بود.

باید دید داستان فیلم Minecraft چه می تواند باشد. این سری بازی به دلیل ماهیت جعبه سندباز خود که در آن بازیکنان می توانند هر کاری انجام دهند و باشند، شناخته شده است. به این ترتیب، جالب است که ببینیم نویسندگان چگونه داستانی را برای فیلم می سازند.

برای اطلاعات بیشتر درباره فیلم‌های بازی‌های ویدیویی، گالری زیر را ببینید که شامل پرفروش‌ترین فیلم‌های بازی ویدیویی تمام دوران است که توسط The Super Mario Bros رهبری می‌شود. فیلم سینما.

تحریریه مجله بازی یک گیمر