پوکمون در این ویدیوی متحرک Pokemon Snap-Halo 2 به “پایان دادن به نبرد” کمک می کند.



این سوال قدیمی که پوکمون در دنیای Halo چگونه خواهد بود، سرانجام در ویدئویی که در آن پوکمون اسنپ با Halo ملاقات می کند، پاسخ داده شد.

با تشکر از YouTuber گیمری که کلاه دوست دارد (از طريق رادار گیمز)، اکنون می دانیم که یک Machamp چند سلاح می تواند نگه دارد و سلاح انتخابی Togepi چیست. این ویدئو نشان می‌دهد که عکاس قبل از انتقال به Coagulation، نقشه‌ای چندنفره که در Halo 2 نمایش داده می‌شود، با پروفسور اوک چت می‌کند. هنگامی که عکاس نقشه را از محل امن غلاف خود بارگیری می‌کند، با یکی از سرهایش دودریو که از دست داده استقبال می‌شود. به محض شروع جنگ

با پیشرفت ویدیو، چیزهای مختلفی به ما نشان داده می‌شود، مانند اینکه سه پوکمون اصلی در Warthog چگونه به نظر می‌رسند، یک Psyduck که پس از شلیک از یک Banshee بیرون می‌افتد، و شاید مهم‌تر از همه، اینکه یک Cubone و یک Clefairy چه شکلی هستند. به عنوان مستر چیف و کورتانا.

این ویدیو جذابیت آشفته‌ای را به تصویر می‌کشد که نبرد تیم بزرگ در Halo را بسیار سرگرم‌کننده کرده است، با چند شخصیت با مرگ‌های نابهنگام ملاقات می‌کنند و وسایل نقلیه در هر دو ثانیه منفجر می‌شوند. اما در عین حال، معصومیت کودکانه ای را که پوکمون همیشه داشته است را به تصویر می کشد.

برای اخبار بیشتر درباره بازی، داستان ما را بررسی کنید که جزئیات هر بازی را که اواخر این ماه Xbox Game Pass را ترک می‌کند، بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ۷ گیگابایت اینترنت رایگان برای ساکنین کردستان