امکان تعویض آزادانه شخصیت ها در بازی Marvel’s Spider-Man 2


استودیو Insomniac Games تأیید کرده است که بازیکنان می‌توانند آزادانه کنترل مایلز یا پیتر را در حین کاوش در دنیای Marvel’s Spider-Man 2 به دست بگیرند.

تریلر رونمایی از بازی Marvel’s Spider-Man 2 در نمایشگاه اخیر پلی استیشن از بسیاری جهات سرگرم کننده بود و یکی از بزرگترین مکانیک های جدید شامل تغییر کنترل های گیم پلی بین دو مرد عنکبوتی بود. در تریلر شاهد بودیم که بازیکنان می توانند در موقعیت های داستانی مختلف از جمله تعقیب و گریز بین مایلز مورالس و پیتر پارکر جابجا شوند.

اکنون استودیو Insomniac Games نحوه عملکرد مکانیک سوئیچ شخصیت را توضیح داده است. برایان اینتیهارمدیر خلاق Marvel’s Spider-Man 2 در مصاحبه ای با Eurogamer توضیح داد: “همانطور که شما ماموریت های اصلی را تجربه می کنید، ما انتقالات بین پیتر و مایلز را کنترل می کنیم تا مطمئن شویم که زمان آن انتقال ها به داستان کمک می کند. بنابراین، همانطور که در فیلم دیدیم. نسخه ی نمایشی گیم پلی، ما می خواهیم نحوه حرکت شخصیت ها را بسته به آنچه می خواهیم داستان بگوید، تغییر دهیم. [در برخی از مراحل داستانی اصلی] ما از قبل تعیین می کنیم.”

با این حال، بازیکنان می‌توانند آزادانه با فشردن یک دکمه بین مایلز و پیتر جابه‌جا شوند و در حین کاوش در دنیای بازی، محتوای جانبی ویژه‌ای برای هر یک از این شخصیت‌ها روی نقشه یافت می‌شود و برخی از ماموریت‌های جانبی برای آن‌ها طراحی شده است. Intihar اضافه کرد: “اینکه بتوانید به سرعت بین این دو شخصیت در یک جهان باز جابجا شوید واقعاً جالب است. بازیکنان می توانند انتخاب کنند که مرد عنکبوتی با کدام یک فعالیت خاص انجام دهند.” داشتن این ویژگی فوق العاده است و این چیزی است که ما به آن پناه داده ایم. هنوز کاوش نشده است.”

بخوانید  همه مانگا های Persona 3 که می توانید بعد از بازی بارگذاری مجدد بخوانید

شخصیت های اصلی بازی Marvel's Spider-Man 2

Insomniac Games می‌گوید این مکانیک تغییر کاراکتر به درخت مهارت به خوبی خدمت می‌کند. پیتر و مایلز هر کدام یک درخت مهارت منحصر به فرد دارند و همچنین یک درخت مهارت مشترک وجود خواهد داشت.

رایان اسمیت، کارگردان مرد عنکبوتی 2 مارول توضیح داد: «ما می‌خواهیم مطمئن شویم که وقتی از قهرمانی به قهرمان دیگر می‌روید، حس آشنایی وجود دارد. مایلز و پیتر هر دو مرد عنکبوتی هستند و شما می دانید چگونه با آنها بازی کنید. با این حال، می‌توانید تجربه خود را در کنترل هر مرد عنکبوتی با گسترش درخت‌های مهارت به دلخواه شخصی‌سازی کنید. در تریلر گیم‌پلی دیدیم که پیتر قدرت‌هایی را توسعه داده و مایلز قدرت‌هایش را دارد. بنابراین آنها کمی تجربه شما را تغییر می دهند و می توانید مهارت های آنها را در درخت مربوطه آنها بهبود بخشید.”

گیمز Insomniac هنوز در مورد توانایی کنترل مری جین واتسون یا تغییر آزادانه کنترل او اظهار نظر نکرده است. بازیکنان می توانستند در برخی از قسمت های نسخه اول کنترل این شخصیت را در دست بگیرند. بازی Marvel’s Spider-Man 2 پاییز امسال برای پلی استیشن 5 عرضه می شود. تاریخ انتشار، اطلاعات پیش فروش و سایر جزئیات این بازی به زودی اعلام خواهد شد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Marvel’s Spider-Man 2 با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر