متا کوئست 3 معرفی شد. پاییز امسال منتشر شد

شرکت متا هنوز تاریخ دقیق انتشار Meta Quest 3 را اعلام نکرده است. با این حال، متا خبر خوبی برای گیمرهایی است که می خواهند تا آن زمان بازی VR را تجربه کنند. بر اساس این خبر، از 14 خرداد ماه سال جاری قیمت متا کوئست 2 کاهش می یابد و توسعه دهنده با ارائه به روز رسانی های متعدد، عملکرد پردازنده و گرافیک آن را بهبود می بخشد.

نظر شما در مورد معرفی جدیدترین نسل هدست های متا کوئست چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

این هدست واقعیت مجازی از فناوری Meta Reality استفاده خواهد کرد و شرکت متا قصد دارد قدرت خود را برای ایجاد دنیای ترکیبی روی آن به نمایش بگذارد. این نیاز به رندر رنگ بسیار واقعی، یادگیری ماشینی، و آگاهی فضایی بهبود یافته دارد تا در نهایت منجر به تجربه بهتر Meta Reality شود.

در نمایشگاه متا گیمینگ اخیر، متا نسل جدید هدست های خود را معرفی کرد. هدست متا کوئست 3 قرار است پاییز امسال عرضه شود و با قیمت 500 دلار عرضه شود. اگرچه هنوز جزئیات زیادی در مورد این کلاه نمی دانیم، اما شرکت متا امکان استفاده از حافظه ذخیره سازی خارجی برای این کلاه را تایید کرده است.

Meta Quest 3 به طور کامل با بازی های Meta Quest 2 سازگار خواهد بود و دارای چندین پیشرفت سخت افزاری از جمله صفحه نمایش با وضوح بالاتر، اپتیک پنکیک و نسل بعدی تراشه Snapdragon است که با همکاری Qualcomm Technologies توسعه یافته است. . به گفته شرکت متا، عملکرد گرافیکی Meta Quest 3 دو برابر پردازنده قبلی هدست خواهد بود.

بخوانید  توسعه دهندگان بازی به بسته شدن چندین استودیو ایکس باکس واکنش نشان می دهند

شرکت متا نسل بعدی هدست متا کوئست خود را معرفی کرد که باید در پاییز امسال عرضه شود.

دانلود فیلم آپارات

علاوه بر این، Meta Quest 3 دارای کمربند نوری باریک 40 درصدی نسبت به نسخه قبلی است که ظاهری شیک و راحت‌تر به آن می‌دهد. در عین حال، کنترلرهای این کلاه برای ارگونومی بهتر بازطراحی شده اند. این کنترل‌کننده‌ها دیگر شامل حلقه‌های ردیابی خارجی نخواهند بود و در عوض شامل فناوری بازخورد لمسی و ردیابی تمام دست خواهند بود.

کلاه ایمنی متا کوئست 3

تحریریه مجله بازی یک گیمر