همه مانگا های Persona 3 که می توانید بعد از بازی بارگذاری مجدد بخوانید


طرفداران پرسونا در سال های اخیر بسیار هیجان زده بوده اند. با چندین اسپین آف Persona 5، پورت های ورودی های محبوب مانند Persona 4 Golden، و اکنون یک بازسازی کاملاً جدید Persona 3، شاخه Atlus از سری Shin Megami Tensei به یک وزنه واقعی در فضای بازی های نقش آفرینی ژاپنی تبدیل شده است. . . اما اگر بازی های Persona برای شما کافی نیست، همیشه مانگا وجود دارد! مجموعه رسمی مانگا در بازی‌های مختلف Persona، هنر خارق‌العاده را با داستان‌های قابل هضم پیروی از شخصیت‌هایی که طرفداران دوست دارند، ترکیب می‌کند.

هر بازی Persona دارای بازیگران و داستان های خاص خود است و این داستان ها معمولاً برای کودکان مناسب نیستند. در حالی که آنها شیک هستند، پر از داستان های تاریک با محوریت روان انسان هستند. اما یک جنبه مثبت برای این موضوع بالغ وجود دارد، زیرا خطوط داستانی پرسونا همچنین روابط شخصی، روانشناسی و چگونگی کشف هویت واقعی شخصیت ها را از طریق سفرهای شخصی خود بررسی می کند.

مانگا همان توطئه های کلی را دنبال می کند که بازی هایی که از آنها اقتباس شده اند. اگر قصد دارید بازی کنید، این چیزی است که باید در نظر بگیرید شخص 3 بارگذاری مجدد به زودی. اما همیشه تجربه داستان های مورد علاقه ما در مدیوم های مختلف جالب است و از آنجایی که مانگا بر روی Persona 3 اصلی تمرکز دارد، قطعاً تفاوت هایی وجود خواهد داشت.

مانگا پرسونا: مروری سریع

اگر بازی‌های Persona را بازی نکرده‌اید و می‌خواهید ابتدا مانگا را بررسی کنید، فقط بدانید که این داستان‌ها در جهت‌های شگفت‌انگیز و به طور کلی عجیب و غریب پیش می‌روند. به عنوان مثال، Persona 3، چندین دانش آموز را دنبال می کند که مدرسه آنها هر شب در ساعت تاریک به یک برج متخاصم به نام تارتاروس تبدیل می شود. پر از خطر، این دانش آموزان باید پرسوناهای خود را احضار کنند و اگر می خواهند نور روز را ببینند، با تهدیدها مبارزه کنند.

بخوانید  کارگردان درجه یک مردان ایکس می گوید ددپول 3 جهان سینمایی مارول را نجات خواهد داد

Persona 4 داستانی حتی تاریک‌تر است، زیرا این سریال به دنبال دانشجوی انتقالی سوجی ستا و دوستان جدیدش است که در حال بررسی یک سری از قتل‌های مرموز هستند و خود را در ابعادی پیچیده می‌بینند. Persona 5، شناخته‌شده‌ترین بازی این سری، بر روی دزدان فانتوم و سوء استفاده‌های شبانه آن‌ها تمرکز دارد زیرا مردم را از خواسته‌های پیچیده اطرافیان نجات می‌دهند.

نکته جالب در مورد این مجموعه ها این است که همه آنها در قالب استاندارد چاپ شده اند و ساخت مجموعه ای یکنواخت از کتاب ها برای خواندن را برای شما آسان می کند. فقط در صورتی که نمی خواهید چندین ساعت را برای هر بازی صرف کنید. ما تمام مانگا‌های Persona را که می‌توانید در آمازون بخرید، در زیر گردآوری کرده‌ایم، از جمله دو مانگا مختلف. Persona 5 Seriesسه شخصیت 4 سری، یک شخص Q سری و البته الف مجموعه 11 جلدی که Persona 3 را پوشش می دهد. قیمت هر جلد معمولاً بین 10 تا 14 دلار در جلد شومیز است و می‌توانید با انتخاب نسخه کتاب الکترونیکی Kindle، چند دلار صرفه‌جویی کنید.

شخصیت 3

شخصیت 3
شخصیت 3

شخصیت 4

شخصیت 4
شخصیت 4

شخصیت 5

شخصیت 5شخصیت 5
شخصیت 5

Persona 5: Mission Memories

Persona 5: Mission MemoriesPersona 5: Mission Memories
Persona 5: Mission Memories

Persona 4 Arena Ultimax

Persona 4 Arena UltimaxPersona 4 Arena Ultimax
Persona 4 Arena Ultimax

پرسونا 4 آرنا

پرسونا 4 آرناپرسونا 4 آرنا
پرسونا 4 آرنا

Persona Q: Shadow of the Labyrinth

Persona Q: Shadow of the LabyrinthPersona Q: Shadow of the Labyrinth
Persona Q: Shadow of the Labyrinth