کارگردان درجه یک مردان ایکس می گوید ددپول 3 جهان سینمایی مارول را نجات خواهد داد



متیو وان، کارگردان درجه یک مردان ایکس، تبلیغ Deadpool 3 را آغاز کرده است و می‌گوید فیلم آینده با بازی مزدور دهن موتوری محبوب، تنها همان «تیراندازی در بازو» خواهد بود که دنیای سینمایی مارول به آن نیاز دارد.

وان گفت: «چند کلیپی که من از ددپول در مقابل ولورین می‌شناسم – یا ولورین در مقابل ددپول، مطمئنم که مشاجره بین رایان و هیو در حین صحبت ما اتفاق می‌افتد – باورنکردنی است. پادکست پست اعتباری BroBible در حالی که فیلم جدیدش Argyle را تبلیغ می کند. “این یک شوک خواهد بود. دنیای مارول در شرف تجربه یک شوک است و این بدن را به زندگی باز می گرداند. من فکر می کنم رایان رینولدز و هیو جکمن در شرف نجات کل دنیای مارول هستند. من یک واقعی هستم. طرفدار مردان ایکس، تنها چیزی که می خواهم این است که فیلم ها آنطور که باید خوب باشند.”

از زمان پایان Infinity Saga در Avengers: Endgame، MCU دوران پرتلاطمی را پشت سر گذاشته است. چندین فیلم ضعیف عمل کرده اند – از جمله The Marvels که کم درآمدترین فیلم MCU در تمام دوران است – و مشکلاتی در پشت صحنه وجود داشته است.

دیزنی به تازگی راه خود را با جاناتان میجرز، بازیگر نقش کانگ فاتح در Ant-Man and the Wasp: Quantumania، پس از اینکه سال گذشته به اتهام آزار و اذیت محکوم شد، جدا کرد. شخصیت کانگ میجرز به‌عنوان بد بزرگ بعدی MCU طراحی شده بود، اما طبق گزارش‌ها، یک نقشه جایگزین ماه‌ها پس از دستگیری او در حال چرخش بوده است.

بخوانید  Save Hundreds Of Dollars On Gaming Chairs And Standing Desks

در همین حال، فیلمبرداری در Deadpool 3 به پایان رسید و رایان رینولدز، ستاره آن، با یک پست اینستاگرامی گستاخانه این مراسم را جشن گرفت. این فیلم در نهایت شخصیت مورد علاقه طرفداران را با ولورین – که یک بار دیگر توسط هیو جکمن بازی می‌کند – جفت می‌کند و قرار است در تاریخ 26 جولای اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر