انتشار تریلر انتشار بازی Persona 3 Reload


شرکت Atlus تریلر انتشار بازی Persona 3 Reload را منتشر کرد.

هنوز ماه اول 2024 این تمام نشده؛ اما در مدت زمان کوتاهی شاهد عرضه چند بازی خوب بودیم. همچنین در آستانه انتشار یک بازی بزرگ دیگر یعنی Persona 3 Reload هستیم که در روزهای آینده عرضه خواهد شد. شرکت تریلر Atlus هم اکنون زمان انتشار این بازی را منتشر کرده است که در ادامه قابل مشاهده است.

دانلود از آپارات

Persona 3 Reload نسخه بازسازی شده بازی پلی استیشن 2 است که شامل گرافیک به روز شده، گیم پلی بهبود یافته و بسط داستان است. در این کار شما نقش یک دانش آموز دبیرستانی و شما به جوخه اعدام فوق‌العاده ویژه (SEES) ملحق می‌شوید تا یک تهدید فراطبیعی به نام ساعت تاریک را بررسی کنید.

این بازسازی شامل محتوای Persona 3 Portable و Persona 3 FES نخواهد بود. اما طبق شایعات، محتوای قابل حمل پس از راه اندازی به عنوان یک افزونه در دسترس خواهد بود. DLC روز انتشار پولی برای این بازسازی همچنین شامل لباس هایی از Persona 5، Persona 4 Golden و شخصیت های انحصاری است.

بازی Persona 3 Reload در 13 بهمن (2 بهمن) در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد. اگرچه این اثر روی نینتندو سوییچ منتشر نخواهد شد، اما طبق شایعات Atlus برای کنسول بعدی این شرکت ژاپنی منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تفاوت ساندبار و سینمای خانگی و مزایا و معایب آنها