کریستوفر نولان سرنخ هایی از فیلم بعدی خود می دهد



کریستوفر نولان یکی از مشهورترین کارگردانان هالیوود است و همه در این فکر هستند که او پس از اوپنهایمر چه کاری ممکن است انجام دهد. ما هنوز نمی دانیم، اما فیلمساز اکنون نشان داده است که این فیلم «در مقیاس بزرگ» دیگری مانند فیلمی که با آن شناخته می شود، خواهد بود.

صحبت کنید مجله تایمنولان گفت که از فیلم «زندگی‌های گذشته» تا حدی لذت می‌برد زیرا «لطیف» به نظر می‌رسید. اما فیلم بعدی نولان احتمالاً ظریف نخواهد بود: بیشتر فیلمی با بودجه کلان خواهد بود.

نولان گفت: “من به کار در مقیاس کشیده می شوم زیرا می دانم که توانایی بسیج این منابع چقدر شکننده است.” می‌دانم فیلمسازان زیادی در جهان وجود دارند که برای داشتن منابعی که من جمع‌آوری کرده‌ام، دندان‌های خود را به کار می‌گیرند، و احساس می‌کنم مسئولیت دارم که از آنها به سازنده‌ترین و جالب‌ترین راه استفاده کنم.»

اولین فیلم پرفروش نولان Batman Begins در سال 2005 بود که او با دنباله های The Dark Knight و The Dark Knight Rises دنبال شد. می‌توانیم آن‌ها را فیلم‌های «رویداد» بزرگ بنامیم. پس از آن فیلم Inception، Interstellar، Dunkirk، Tenet و اخیراً Oppenheimer را کارگردانی کرد. همه این فیلم‌ها را می‌توان «در مقیاس بزرگ» توصیف کرد، بنابراین جای تعجب نیست که فرض کنیم نولان با فیلم بعدی‌اش به این راه ادامه دهد.

با این حال، این موضوع در حال حاضر مشخص نیست. خیلی ها تعجب می کنند که آیا نولان می تواند فیلم بعدی جیمز باند را کارگردانی کند، اما خود کارگردان گفت که هیچکس نباید چنین انتظاری داشته باشد، حتی اگر قبلاً گفته بود انجام این کار “امتیاز بزرگی” خواهد بود.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار Ghosted با کریس ایوانز و آنا د آرماس

نولان احتمالاً تا زمانی که اوپنهایمر فصل جوایز خود را به پایان نرساند، فیلم بعدی خود را معرفی نخواهد کرد. این فیلم نامزد 13 جایزه اسکار شده است که بیشترین تعداد فیلم در سال جاری است.

اگرچه ممکن است برای دیدن فیلم بعدی نولان کمی بیشتر منتظر بمانیم، اما او فیلم 2020 خود، Tenet را بازمی گرداند و آن را به صورت IMAX 70 میلی متری در سینماهای سراسر ایالات متحده در فوریه امسال اکران می کند.

Oppenheimer اکنون برای خرید یا اجاره در دسترس است و در تاریخ 16 فوریه به Peacock می آید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر