بازی‌ها و کنترلرهای جدید Atari 2600+ برای پیش‌سفارش در آمازون


THE Atari2600+ پاییز گذشته عرضه شد و ظاهری مدرن از کنسول یکپارچهسازی با سیستمعامل ارائه می‌دهد. در حالی که با صدها کارتریج قدیمی‌تر Atari 2600 سازگار است، این واحد با پیشرفت‌های زیادی در کیفیت زندگی ساخته شده است، از جمله خروجی HDMI، انتقال برق USB، و پشتیبانی از طیف وسیعی از وضوح‌ها. این سیستم پس از سال 2024 فراموش نشده است، با مجموعه ای از بازی ها و لوازم جانبی جدید که اواخر بهار امسال در 24 می ارائه می شود.

پیش‌سفارش‌ها اکنون برای همه تازه واردان باز است. نینجاهای گلف و جنگ غذا تنها بازی های موجود در این خط هستند، اما هر دو کارتریج توسط Atari 2600+ جدید و کنسول اصلی آتاری پشتیبانی می شوند. قیمت هر کدام 30 دلار است و به نظر می رسد که یک بازسازی وفادار از نسخه های اصلی باشد.

علاوه بر این دو بازی، یک بازی جدید گیم پد CX78+ قابل استفاده است و راه دیگری برای کنترل عمل فراتر از جوی استیک سنتی به شما می دهد. شما همچنین یک را پیدا خواهید کرد پک پارویی CX30+ و یکی کابل پسوند لوازم جانبی برای پیش سفارش موجود است

شرحی ارائه نشده است

پیش‌سفارش Atari 2600+

اگر هیچ یک از آیتم های آینده برای شما جذاب نیست، بازی ها و لوازم جانبی زیادی برای کنسول Atari 2600+ موجود است. یکی از جذاب ترین گزینه ها این است کارتریج بازی 4 در 1 با Paddle Pack، زیرا فقط 40 دلار قیمت دارد و شامل بازی های زیر است:

  • منفجر شدن
  • بمب افکن کانیون
  • راننده شبانه
  • المپیک ویدیویی

علاوه بر این بازی ها، این بسته با مجموعه ای از کنترلرهای Twin Paddle عرضه می شود. این باعث می شود که ارزش فوق العاده ای داشته باشد، به خصوص در مقایسه با بازی های مستقل که 30 دلار قیمت دارند.

بخوانید  CoD: Modern Warfare 2 - نقشه راه فصل 4 جزئیات هفت نقشه، حمله نهایی، و بیشتر

صحبت از بازی های مستقل، شما پیدا خواهید کرد آقای Run and Jump و برزرک هر دو برای Atari 2600+ در دسترس هستند. اولی یک بازی کنسول کاملاً جدید است که از پلتفرمرهای یکپارچهسازی با سیستمعامل الهام گرفته شده است، در حالی که دومی نسخه پیشرفته ای از بازی نمادین با پیشرفت هایی مانند تیراندازی مورب و نمونه گیری صدا است. اگر چیزی می‌خواهید که به شما در صرفه‌جویی در زمان قبل از رسیدن پیش‌سفارش‌هایتان در اواخر امسال کمک کند، نگاهی به آنها بیندازید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر