کارگردان Destiny 2 بانجی را ترک می کند


کارگردان Destiny 2 اعلام کرد که به زودی Bungie را ترک خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که جو بلکبرن، کارگردان بازی Destiny 2 تصمیم گرفته تا Bungie را ترک کند. کارگردان به دنبال یک ماجراجویی جدید خارج از Bungie است و Destiny 2 را به سمت تایسون گرین هدایت خواهد کرد. گرین از زمان انتشار Myth 2 در Bungie فعال بوده و پروژه‌های مختلفی از جمله حالت‌های PvP برای سری Halo و سلاح‌های عجیب و غریب برای نسخه اول Destiny 1 را در دست دارد.

از سوی دیگر، بلک برن بیشتر به خاطر توسعه دو بسته الحاقی The Witch Queen و Lightfall شناخته می شود. این کارگردان به عنوان رهبر تیم طراحی ماموریت حمله Destiny 2 کار کرد و توسعه King's Fall را رهبری کرد. بلکبرن در پیام خداحافظی خود با بانجی نوشت: «قبل از تبدیل شدن به یک نگهبان کاملاً اختصاصی برای بانجی، حضور در تیم Destiny 2 افتخار زندگی من خواهد بود. من یک طرفدار مادام العمر بانجی بوده و خواهم ماند و به توانایی تیم های این سری اعتقاد دارم.

کارگردان سپس تأیید کرد که فوراً بانجی را ترک نخواهد کرد، اما زمانی که این کار را انجام دهد، برای مدتی رسانه های اجتماعی را ترک خواهد کرد. بلک برن درباره بسته الحاقی The Final Shape گفت که اکنون در یکی از مهم ترین بخش های توسعه قرار دارد و Bungie در حال آزمایش آن است. تست داخلی این بسته الحاقی در هفته های آینده ادامه خواهد داشت تا Bungie بتواند مشکلات خود را حل کند و محصول بهینه تری را به طرفداران ارائه دهد.

بخوانید  مدیر هنری سابق God of War به نتفلیکس پیوست

پلیرهای رایانه شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سری ایکس باکس Xbox Series S می تواند بسته الحاقی The Final Shape را در 15 ژوئن 1403 (4 ژوئن 2024) دریافت کند و ماجراجویی خود را برای شکست دادن The Witness و پایان دادن به حماسه نور در مقابل تاریکی رقم بزند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر