مدیر هنری سابق God of War به نتفلیکس پیوست

او نفر بعدی است جوزف استاتن، مدیر خلاق استودیو که به عنوان یکی از قدیمی های سری Halo شناخته می شود، ماه گذشته مایکروسافت را ترک کرد. همکار دیگرش جری ادسالمدیر ارشد فناوری استودیو نتفلیکس و برنامه نویس سابق سری بازی Gears است.

راف گرستی، مدیر هنری استودیو سانتا مونیکا در ماه می اعلام کرد که پس از یک دهه از God of War خارج می شود. اکنون او به استودیوی نتفلیکس زیر نظر توضیح داده است سانی چاکوتهیه کننده اجرایی سابق Overwatch مستقر در جنوب کالیفرنیا به این برنامه پیوست.

نتفلیکس کارمند قدیمی دیگری را برای استودیوی جدید خود در جنوب کالیفرنیا استخدام کرده است.

نتفلیکس در ماه مارس اعلام کرد که قصد دارد راه اندازی شود او در سال 2023 40 بازی دارد تا تا پایان سال تعداد آثار خود را به 95 برساند. این شرکت که از پایان سال 2021 به مشترکین خود امکان دسترسی به مجموعه ای از بازی های موبایلی را از طریق نرم افزارهای اندروید و iOS خود می دهد، همچنین اعلام کرد که 16 بازی شخص اول و 70 بازی شخص ثالث در دست ساخت دارد.

گرستی در مورد پیوستن به نتفلیکس گفت: «خوشحالم که اعلام کنم به نتفلیکس پیوستم تا یک بازی اصلی جدید AAA بسازم. من واقعاً برای ساختن یک تیم و همکاری با همکاران شگفت انگیزی مانند جوزف استاتن، جری ادسال و چاکو سونی برای ایجاد دنیایی جدید هیجان زده هستم.”

بخوانید  مایکروسافت به دنبال بازی شبیه Genshin Impact برای ایکس باکس