اعلام تاریخ انتشار Ghosted با کریس ایوانز و آنا د آرماس

دکستر فلچر کارگردان فیلم Rocketman و تهیه کنندگی Bohemian Rhapsody به عنوان کارگردان فیلم Ghosted انتخاب شد. پل ورنیک و رت ریس که به عنوان دوتایی نویسندگی ددپول و زامبی لند شناخته می شوند و همچنین کریس مک کنا و اریک سامرز که نویسندگان Spider-Man: No Way Home، Spider-Man: Far From Home و Ant-Man and the Wasp هستند. مارول به خاطر آثار معروفش، یعنی تیم فیلمنامه نویسی Ghosted شناخته می شود.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

در این داستان، کریس ایوانز و آنا د آرماس به ترتیب در نقش کول و سادی در میان یک ماموریت جاسوسی فوق سری درگیر یک رابطه عاشقانه می شوند. Ghosted که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های استودیوی فیلم Skydance در سال‌های اخیر است، در ۲۱ آوریل در اپل تی‌وی پلاس منتشر خواهد شد. می توانید تریلر رسمی این فیلم را در صفحه رسمی Apple TV و بخش فیلم در وب سایت YouTube تماشا کنید.

اپل تی وی پلاس با انتشار تریلر تاریخ اکران فیلم Ghosted با بازی کریس ایوانز و آنا دی آرماس را اعلام کرد.

این سومین همکاری ایوانز و دی آرماس است، پس از فیلم The Grey Man توسط برادران روسو برای نتفلیکس و Knives Out در چهار سال گذشته. پیش از این قرار بود اسکارلت جوهانسون در این فیلم نقش سدی، شخصیت مامور مخفی را بازی کند. اما به دلیل درگیری های برنامه ریزی بین گروه فیلمبرداری و جوهانسون بر سر حضور او در مراحل تولید فیلم ستاره جدید وس اندرسون با عنوان شهر سیارک، دی آرماس در دسامبر 2021 جایگزین او شد تا این نقش را بازی کند.

بخوانید  تصویر PCB جدیدی از کارت گرافیک RTX 4080 با تراشه AD103 منتشر شد.

با گذشت تقریبا یک سال از فیلمبرداری فیلم اکشن Ghosted در شبکه اپل تی وی پلاس، امروز شاهد انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم هستیم.