خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل ارزان گیم رویال | 1gamer

حالا بازیکنان می‌توانند بعد از فضای جنگ سرد، در فضای جنگ جهانی دوم بازی را تجربه کنند. بعد از این، حدودا هر دو ماه که یک فصل نامیده می‌شود، محتوایی به این بازی اضافه می‌شود و به بهانه این محتوا ، آیتم‌های مفصلی به بازی اضافه می‌شوند تا بازیکن آن‌ها را خریداری کند اما روند بازی تغییری نمی‌کند. با وارد کردن اطلاعات شخصی‌تان در این مرحله، امنیت را برای اکانت خود برقرار کنید. نام کوچک و فامیلی، ایمیل و شماره تلفن و تمامی اطلاعات مورد نیاز دیگر برای ساختن اکانت کاربری را به دقت پر نمایید.

  • نسخه آزمایشی کالاف دیوتی وارزون موبایل همچنان در دسترس برخی کاربران دنیا است و این بازیکنان خوش شانس فرصت این…
  • البته هنوز به علت معرفی نشدن نسخه موبایل به بازار، نمی‌توان قیمت بسته‌های خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل را با دیگر سری‌های این بازی مقایسه کرد.
  • این بازی مانند شماره ۱ در سبک بتل رویال بوده و در تاریخ ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) عرضه خواهد شد.
  • کارت گرافیک شما ضعیفه، با این حال می‌تونید دانلود و امتحان کنید.

به هر حال انتظار می‌رود که حداقل میان‌رده‌هایی مانند Poco F3 بتوانند وارزون را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و گرافیک پایین اجرا کنند. Gunship – 12 Kills – یک Mi-24 Hind وارد صحنه می‌شود و پلیر کنترل کامل یک کشتی جنگی شامل حرکات، مینی‌گان‌ها و موشک‌ها را در اختیار خواهد داشت. Advanced UAV – 12 kills – پهپادی مداری که روی نقشه کوچک یا همان مینی‌مپ، جهت حرکت دشمن را به شما نشان می‌دهد.

بخوانید  خرید CP کالاف دیوتی موبایل خرید سی پی کالاف معتبر و ارزان موجو شاپ | 1gamer
مجله خبری یک گیمر جدیدترین بازی‌های اندروید و بهترین نرم‌ افزارهای اندروید با لینک مستقیم، رایگان، با نصب خودکار دیتا، تست شده و امن، با ترافیک نیم‌بها را به آسانی از مایکت انجام دهید. برای یک جنگ تمام عیار آماده شویداپراتورها در اصل اسم‌های فرنچایز کالاف دیوتی هستند که به کاراکترها داده می‌شود. بسیاری از اپراتورهای وارزون موبایل، همان‌هایی هستند که در کالاف دیوتی مدرن وارفیر 2 می‌بینیم. اما انتظارش را داشته باشید که به‌زودی کاراکترهای قدیمی کالاف و همین‌طور کاراکترهایی به این عنوان مرتبط نیستند را ببینید. مثلا همین اخیرا دیدیم که پوگبا، مسی و نیمار جونیور به COD Mobile و Warzone 2.0 اضافه شدند. تا به‌حال خبرها از این حکایت داشت که بازی در زمانی نامشخص در سال 2023 عرضه خواهد شد.

دانلود وارزون موبایل اندروید Call of Duty Warzone Mobile

به این ترتیب و با پیدا شدن فایل، می‌توانید برای دانلود بر روی آن کلیک کنید. فایلی با نام Battle.net پیدا خواهد شد که با دانلود و ذخیره آن می‌توانید نرم افزار خود را دریافت کنید. با کلیک بر روی گزینه بیان شده، به صفحه دیگری منتقل می‌شوید.

سی پی کالاف وارزون موبایل

با خرید سی پی وارزون موبایل به راحتی می­توانید از قابلیت­ های ویژه­ی گیم استفاده کنید. هر بازی­ای نیاز به تعدادی آیتم­های ویژه و شخصی­ سازی شده دارد تا بتواند برای کاربرش بهترین اوقات را رقم بزند. پس با خرید سی پی وارزون موبایل به خودتان این امکان را بدهید که در مقابل شخصیت­ هایی که بازی می­کنید وظیفه­ی خوبی را القا کنید. کالاف دیوتی وارزون موبایل قرار است تا گیم‌پلی منحصر به فرد و بسیار هیجان‌آور وارزون را روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.

بخوانید  ضریب تعدیل 1400 [دانلود رایگان]

http://badorclothesworkshop.irتحریریه مجله بازی یک گیمر