توییچ علیه پورن دیپ فیک اقدام می کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

THE پست وبلاگ نیز شامل در صورت نیاز به کمک برای حذف یا مدیریت نمونه های NCEI، برخی از سازندگان منابع می توانند اکنون به آن دسترسی داشته باشند. توییچ با بیان صریح این نکته به پایان می رسد که “ایجاد، تبلیغ یا مشاهده این محتوا در توییچ مورد استقبال قرار نمی گیرد”.

توییچ بالاخره رسید بیانیه ای صادر کرد در مورد پورنو دیپ فیک پس از یک حادثه در ژانویه که شامل چندین استریمر با مشخصات بالا بود. این شرکت متعهد شد که اقدامات فوری انجام دهد، از جمله تغییر در خط مشی پلتفرم، مشاوره با یک متخصص ایمنی آنلاین، و یک کمپ سازندگان برای کمک به پخش‌کنندگان در محافظت از خود.

به همین منظور، توییچ سیاست‌های خود را به‌روزرسانی می‌کند تا مجازات‌های سخت‌تری را برای هر کسی که در پلتفرم خود در حال تبلیغ، ایجاد یا اشتراک‌گذاری چنین تصاویری دستگیر شود، در نظر بگیرد. به‌روزرسانی خط‌مشی شامل اصطلاح جدیدی برای چیزی است که معمولاً به عنوان «پورنوی عمیق جعلی» شناخته می‌شود، که توییچ آن را «تصاویر سوء استفاده‌کننده مصنوعی غیرموافقانه» یا به اختصار «NCEI مصنوعی» نامیده است. توییچ توضیح می‌دهد که اصطلاح «هرزه‌نگاری» نامناسب است، زیرا هرزه‌نگاری باید به اعمال توافقی انجام‌شده توسط مجریان رضایت‌بخش اشاره کند، در حالی که «تصاویر مصنوعی» برای اطمینان از پوشش این خط‌مشی محدوده تکنیک‌هایی استفاده می‌شود که می‌توانند برای ایجاد تصاویر غیر توافقی استفاده شوند. .

بخوانید  WoW: به‌روزرسانی بعدی Dragonflight زره‌های Forsaken و Night Elf را اضافه می‌کند

2. در حال به‌روزرسانی خط‌مشی برهنگی بزرگسالان هستیم تا NCEI مصنوعی را نیز لحاظ کنیم. حتی اگر این NCEI فقط به‌طور خلاصه نشان داده شود، یا مثلاً برای ابراز خشم یا مخالفت شما با محتوا نشان داده شود، حذف می‌شود و منجر به ایجاد یک برنامه می‌شود.

Twitch در حال به‌روزرسانی خط‌مشی سوء استفاده و بهره‌کشی جنسی بزرگسالان و خط‌مشی برهنگی بزرگسالان با موارد زیر است:

همراه با این تغییرات، Twitch میزبان یک کمپ سازندگان خواهد بود تا به پخش کننده ها اطلاعات بیشتری در مورد NCEI، نحوه تشخیص آن و نحوه محافظت سازندگان از خود ارائه دهد. این کارگاه توسط زارا وارد، مدیر خط کمکی پورنو انتقامی و خود پخش کننده توییچ تسهیل خواهد شد. توییچ همچنین با کارشناسان از جمله معاون رئیس جمهور مشورت کرد ابتکار حقوق مدنی سایبریلیمو دنیل کیتس.

در این پست وبلاگ آمده است که اگرچه پورن دیپ‌فیک در توییچ مشکلی نیست، زیرا دستورالعمل‌های قبلی برای ممنوع کردن محتوای صریح وجود دارد، اما این موضوعی است که در درجه اول بر پخش‌کنندگان زن که از این پلتفرم استفاده می‌کنند یا با آن شریک می‌شوند، تاثیر می‌گذارد. در بیانیه توییچ آمده است: «در حالی که ما بیشترین کنترل را بر آنچه در سرویس خودمان اتفاق می‌افتد داریم، می‌خواهیم به پخش‌کننده‌ها کمک کنیم تا از خود محافظت کنند یا به سرعت به این نوع موقعیت‌ها واکنش نشان دهند.»

1. ما در حال به‌روزرسانی خط‌مشی سوء استفاده و بهره‌کشی جنسی از بزرگسالان هستیم تا واضح‌تر کنیم که تبلیغ، ایجاد یا اشتراک‌گذاری عمدی NCEI مصنوعی ممکن است منجر به تعلیق نامحدود در اولین تخلف شود.

بخوانید  HBO در سال 2021 3 میلیارد دلار ضرر کرد