همه 1-2 سوئیچ! برای نینتندو سوییچ معرفی شد

همه 1-2-سوئیچ! در 30 ژوئن برای نینتندو سوییچ منتشر می شود و نسخه های دیجیتال و فیزیکی آن به قیمت 30 دلار به فروش می رسد.

توضیحات در صفحه فروشگاه نینتندو بستر:

همه 1-2-سوئیچ! یک بازی چند نفره است که تیم های بازیکنان را در مینی گیم های مختلف در مقابل یکدیگر قرار می دهد. برخلاف نسخه قبلی خود، این بازی جدید به بازیکنان اجازه می‌دهد از گوشی‌های هوشمند برای کنترل مینی‌بازی‌های خود و همچنین کنترلرهای Joy-Con سوییچ استفاده کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

“در گروه‌ها دور هم جمع شوید و با مجموعه‌ای از مینی‌بازی‌های عجیب و غریب و شگفت‌انگیز، از بالن گرفته تا بیگانگان و موارد دیگر روبرو شوید! در این بازی‌ها، شما از کنترلر Joy-Con یا دستگاه هوشمند خود به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و منحصربه‌فرد استفاده خواهید کرد. کسب امتیاز برای تیم خود. به طور سنتی، تیمی که بیشترین امتیاز را داشته باشد، شکوه را به دست می آورد!

برخی از بازی‌های انفرادی فقط روی تلفن‌ها قابل اجرا هستند و برخی فقط از Joy-Cons استفاده می‌کنند. برخی از بازی‌های Everybody 1-2-Switch نیز دارای تغییراتی هستند که نحوه بازی را تغییر می‌دهند یا یک چالش اضافی اضافه می‌کنند.

عنوان راه اندازی نینتندو سوییچ 1-2-Switch دنباله ای با عنوان Everybody 1-2-Switch دارد! مجموعه جدید مینی‌گیم‌ها این قابلیت را به بازیکنان اضافه می‌کند که از گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های خود برای بازی استفاده کنند و همچنین از کنترلرهای Joy-Con. همه 1-2-سوئیچ! در 30 ژوئن برای سوییچ عرضه خواهد شد.

بخوانید  بازی های جدید پلی استیشن پلاس در ماه آوریل معرفی شدند
تحریریه مجله بازی یک گیمر