استخدام توسعه دهندگان جدید برای Gears 6

پس از اعلام این خبر، The Coalition اعلام کرد که Senior Multiplayer Designer به توسعه تجربیات رقابتی و Co-op AAA کمک خواهد کرد و در طراحی مفهومی، تنظیم و تعادل آنها مشارکت خواهد داشت. این نامزدها با مدیران خلاق و طراحان اصلی برای توسعه حالت‌ها و ویژگی‌های چندنفره کار خواهند کرد. آنها ایجاد ویژگی ها و حالت های چند نفره را از طراحی مفهومی تا توسعه نهایی مدیریت خواهند کرد. علاوه بر این، این افراد باید با تکرار و آزمایش، برنامه های توسعه ویژگی های بخش چند نفره را در ابعاد مختلف بررسی کنند.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با ما در میان بگذارید.

اگرچه استودیوی Coalition به طور رسمی به توسعه نسخه بعدی سری Gears of War اشاره نکرده است، اما گزارش های جدید نشان می دهد که توسعه دهنده در حال توسعه Gears 6 است. سال گذشته، Coalition یک آگهی شغلی برای Motion Capture منتشر کرد. مهندس و طراح ماموریت اصلی. اکنون وب‌سایت Eurogamer در گزارش جدید خود اعلام کرده است که توسعه‌دهنده هفته گذشته یک آگهی شغلی جدید منتشر کرده و قصد دارد 13 توسعه‌دهنده ارشد از جمله یک طراح ماموریت اصلی و یک طراح ارشد چند نفره را استخدام کند.

اگرچه در این اطلاعیه اشاره ای به Gears 6 نشده بود، اما توضیح داد که متقاضیان باید آینده Gears of War IP را توسعه دهند و مرزهای پلتفرم ها و دستگاه های سرگرمی مایکروسافت را گسترش دهند. به گفته این ائتلاف، متقاضیان باید با ارائه راهنمایی قوی، آموزش، و بازخورد عملی که انگیزه و الهام بخش کار اعضا باشد، تیم طراحی فرآیند را رهبری کنند. علاوه بر این، افراد باید ماموریت های کمپین و مراحل آن را از مفهوم اولیه روی کاغذ تا تکمیل توسعه دهند، فرآیند ساخت و ساز را برای دستیابی به هدف در چارچوب زمانی مشخص در برنامه مدیریت کنند، بازخورد دریافت کنند و بر ارائه تجربیات با کیفیت در برنامه خود تأکید کنند.

بخوانید  جنیفر گارنر به Deadpool 3 پیوست تا نقش الکترا را از Daredevil دوباره ایفا کند.

شخصیت بازی Gears 5

به نظر می رسد استودیوی Coalition در حال استخدام بازی سازان ارشد برای توسعه Gears 6 است.

بر اساس آگهی شغلی جدید Coalition و تعداد زیادی از توسعه دهندگان ارشد اعلام شده، این احتمال وجود دارد که پروژه ای که آنها در حال توسعه هستند هنوز در مراحل اولیه توسعه باشد. به نظر می رسد که جاشوا اورتگا، نویسنده و کارگردان Gears of War 2 که اخیراً به Coalition بازگشته است در ساخت این پروژه جدید شرکت می کند. با این حال هنوز هیچ خبر و جزئیات رسمی در مورد Gears 6 منتشر نشده است و باید منتظر رویدادهای آینده باشیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر