بازیکنان هیجان انگیز برای نسخه عمومی بتای Diablo 4 با تریلر جدید

Blizzard Entertainment تریلر جدیدی را منتشر کرده است تا بازیکنان را برای بتا عمومی Diablo 4 هیجان زده کند.

دانلود فیلم آپارات

نسخه بتای عمومی Diablo 4 Blizzard Entertainment در این ماه در دسترس خواهد بود. نسخه بتای Diablo 4 از 4 تا 6 آوریل (24 تا 26 مارس) برای بازیکنان در دسترس خواهد بود و پیش خریداران می توانند از 26 تا 28 مارس (17 تا 19 مارس) کمی زودتر آن را تجربه کنند. اکنون، بلیزارد برای هیجان‌زده کردن بازیکنان برای نسخه بتا، تریلر کوتاهی منتشر کرده است که هیولاها، مبارزات و همکاری 4 نفره را به نمایش می‌گذارد.

پیش‌خریداران Diablo 4 فقط می‌توانند دوره‌های Barbarian، Rogue و Wizard را بین ۲۶ تا ۲۸ مارس تجربه کنند و دوره‌های Druid و Necromancer بین ۴ تا ۶ آوریل در دسترس خواهند بود. پیشرفت بازیکن در دوره‌های بتا به دوره‌های بعدی نیز منتقل می‌شود و کاربران کنسول می‌توانند انتظار همکاری با صفحه نمایش تقسیم‌شده را داشته باشند. بازی Diablo 4 در تاریخ 6 ژوئن 2023 منتشر خواهد شد.

نسخه بتای عمومی Diablo 4 برای ایکس باکس وان در دسترس است و کاربران ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه شخصی را شامل می شود. در این نسخه می توانید پیش درآمد و اکت 1 را کشف کنید که شامل اولین منطقه بازی به نام Fractured Peaks است. بلیزارد اینترتینمنت اعلام کرد که بازیکنان در این نسخه فقط می‌توانند به سطح 25 برسند، اما می‌توانند تا پایان بتا به بازی ادامه دهند.

بخوانید  پیش نمایش بازی Atomic Heart - Zoomji