ویترین Capcom Spotlight را برای نمایش آثار آینده Capcom برگزار کرد


Capcom این ماه میزبان یک پخش زنده 26 دقیقه ای است و آثاری مانند Resident Evil 4 و Exoprimal را به نمایش می گذارد.

Capcom Spotlight Showcase ساعت 2:00 بامداد شنبه 20 مارس به وقت ایران بازخواهد گشت تا اطلاعات جدیدی در مورد بازی های کپکام در سال 2023 در اختیار علاقه مندان قرار دهد. این پخش زنده 26 دقیقه ای شامل Resident Evil 4، Mega Man Battle Network Legacy Collection، Exoprimal، Ghost Trick: Phantom Detective و بسته الحاقی Monster Hunter Rise’s Sunbreak است.

ویترین Capcom Spotlight احتمالاً یک “دموی ویژه” از Resident Evil 4 Remake و تاریخ انتشار آن را نشان می دهد که به بازیکنان امکان می دهد بازی را قبل از انتشار تجربه کنند. شاید تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Mega Man Battle Network Legacy Collection در این ویترین پخش شود یا شاهد رونمایی از نسخه دمو بازی باشیم؛ در حالی که معرفی آپدیت بعدی Monster Hunter Rise: Sunbreak چندان دور نیست.

البته این احتمال وجود دارد که تاریخ انتشار بسته الحاقی Monster Hunter Rise’s Sunbreak برای کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن نیز اعلام شود. در نمایشگاه آینده شرکت Capcom، جزئیات بیشتری در مورد ویژگی های جدید بازی Ghost Trick: Phantom Detective در دسترس خواهد بود. نسخه بتای عمومی Exoprimal نیز اخیراً در شبکه پلی استیشن فاش شد و احتمالاً جزئیات بیشتری در نمایشگاه Capcom Spotlight نشان داده می شود.

بخوانید  بلک ول، نسل بعدی معماری گرافیکی انویدیا در سال 2024 عرضه می شود