پیش نمایش بازی Atomic Heart – Zoomji

بازی Atomic Heart مدتی است که منتشر شده و بازیکنان می توانند آن را تجربه کنند. در این بازی ما کنترل Agent P-3 را به دست می گیریم و وارد نسخه ای متفاوت از تاریخ جهان می شویم. زمانی که اتحاد جماهیر شوروی در جنگ جهانی دوم پیروز شد و به لطف پیشرفت های جنون آمیز خود در فناوری، اکنون در آستانه ایجاد یک دولت ایده آل است. دولتی که همه مردم جهان را با روبات ها گرد هم می آورد و می خواهد یک جهش بیولوژیکی بزرگ داشته باشد. اما همه چیز خوب نیست و روبات ها که قرار است نردبانی برای انسان باشند تا به رویاهای بلندپروازانه اش برسد، شورش می کنند و همه چیز را نابود می کنند.

بازی Atomic Heart محصولی است که برای اولین بار به جامعه گیمرها معرفی شد و به عنوان یک اثر کاملا مستقل در مقیاس بزرگ قرار گرفت. رخ دادن رویدادهای بازی در فضایی ضد اتوپیایی و همچنین استفاده از المان های سبک شوتر اول شخص، «قلب اتمی» را برای علاقه مندان به این سبک بازی ها، به ویژه آنهایی که به دنبال آن هستند، جذاب و مورد انتظار کرده است. برای تجربه ای شبیه به سه گانه “Bioshock”.

در آخرین قسمت Half-Eye، ما به نسخه ای متفاوت از روسیه سفر می کنیم و با گروهی از ربات های دیوانه مبارزه می کنیم و در داستان ضد اتوپیایی Atomic Heart به ماجراجویی می پردازیم.

در آخرین قسمت از Half-View به ماجراجویی در Atomic Heart رفتیم و شرم ربات های احمق و عصبانی در بازی را کشف کردیم! اگر شما هم از طرفداران بازی های تیراندازی هستید و بدتان نمی آید که در دنیای عجیب و غریب Atomic Heart غوطه ور شوید، حتما این قسمت نیمه نمای را ببینید.

بخوانید  این آخر هفته چه بازی کنیم: دو بازی با موضوع جنگ جهانی دوم

در یوتیوب تماشا کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر