تریلر فیلم عمارت خالی از سکنه دیزنی پیش‌نمایش هیجان‌انگیزی را ارائه می‌کند

با الهام از جاذبه‌های کلاسیک پارک موضوعی، عمارت خالی از سکنه درباره «زنی و پسرش است که گروهی متشکل از به اصطلاح متخصصان روحانی را برای کمک به خلاص شدن خانه‌شان از شر متجاوزان فراطبیعی استخدام می‌کنند». تهیه کنندگان این فیلم دن لین و جاناتان ایریش هستند و نیک رینولدز و تام پیتزمن به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فعالیت می کنند. از بازیگران این فیلم می توان به لیکیت استنفیلد، تیفانی هادیش، اوون ویلسون، دنی دویتو، روزاریو داوسون، چیس دبلیو دیلون و دن لوی به همراه جیمی لی کرتیس و جرد لتو اشاره کرد.

دیزنی اولین تریلر Haunted Mansion را منتشر کرد که قرار است در تاریخ 28 جولای اکران شود. در زیر، این کلیپ تقریباً دو دقیقه‌ای را ببینید که اولین نگاه محکمی به بازنمایی لایو اکشن فیلم 2003 دارد.

جاستین سیمین کارگردان (سفیدپوستان عزیز، موهای بد) در بیانیه ای گفت: به عنوان یکی از طرفداران قدیمی جاذبه عمارت خالی از سکنه، خوشحالم که تریلر فیلم اقتباسی جدیدمان را با حضور بازیگران باورنکردنی به اشتراک می گذارم. “تیم ما خستگی ناپذیر کار کرده است تا یک ماجراجویی ماورایی شبح وار، خنده دار و سینمایی برای طرفداران جدید و سرسخت ایجاد کند!

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این به‌روزرسانی فیلم 2023 جدیدترین نسخه در سنت طولانی اقتباس‌های سینمایی از جاذبه‌های دیزنی است. اولین فیلم برج وحشت در سال 1997 به نویسندگی و کارگردانی دی جی مک هیل بود. جدیدترین آنها فیلم کروز جنگل در سال 2021 به کارگردانی Jaume Collet-Serra، نویسندگی مایکل گرین، گلن فیکارا و جان رکوا و با بازی دواین جانسون، امیلی بلانت، ادگار رامیرز، جک وایتهال، جسی پلمونز و پل جیاماتی بود.

بخوانید  بازی تحسین‌شده Outer Wilds به سوییچ می‌آید