تمایل کارگردان Star Wars Jedi: Survivor برای ساخت قسمت سوم این بازی

کارگردان Star Wars Jedi: Survivor اعلام کرده است که می خواهد سه گانه Star Wars Jedi را با توسعه نسخه دیگری تکمیل کند.

شاید در حال حاضر فکر ساختن نسخه سوم Star Wars Jedi خیلی زود به نظر برسد، اما آسموسن در مصاحبه خود توضیح داد که صحبت در مورد ساخت نسخه Survivor قبل از انتشار نسخه اول اتفاق افتاده است. وی در این باره گفت: ما قبل از انتشار [Star Wars Jedi: Fallen Order] ما در مورد بازی دوم صحبت می کردیم و صادقانه بگویم فراتر از آن صحبت می کردیم [نسخه‌ی سوم] ما هم گفتگویی داشتیم.

منظورم این است که ما ابزارهای Unreal Engine 4 را به روشی مخصوص استودیو برای توسعه Star Wars Jedi به روز کردیم و مجبور شدیم برخی از این ابزارها را دوباره بهینه سازی کنیم تا بتوانیم این کار را انجام دهیم. قادر به استفاده از آنها در هر موتور جدید است.”

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ 8 می 1402 (28 آوریل 2023) بر روی پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر شد. این بازی داستانی تاریک‌تر از Star Wars Jedi: Fallen Order خواهد داشت و دارای محتوای جدیدی مانند پنج سبک مبارزه با شمشیر نوری، سیارات جدید عظیم برای کاوش، محتوای اختیاری گسترده‌تر مانند Jedi Chambers و متحدان تحت کنترل شخصیت‌ها خواهد بود. .

شخصیت اصلی بازی Star Wars Jedi Survivor در محیطی مه آلود

اگر استودیو Respawn می‌خواهد نسخه سومی بسازد، احتمالاً باید روی Unreal Engine 5 توسعه یابد. از آنجا که Star Wars Jedi: Survivor بر روی Unreal Engine 4 ساخته شده است. در حالی که آسموسن این موضوع را به طور کامل تایید نکرده است، او گفت که این یک حدس بسیار دقیق است. این کارگردان توضیح داد:

بخوانید  بررسی نزدیک سریال The Last Survivor of Us قسمت 9 (آخرین)

همیشه دوست داشتم این سریال را به صورت سه گانه ببینم. چگونه می توانیم کال و همراهانش را فراتر از آنچه در بازی اول انجام دادیم به مکان های جدیدی ببریم؟ ما ایده بسیار روشنی از جدول زمانی داستان Survivor، چالش‌هایی که کال با آن روبه‌رو می‌شود، لحن بازی، آنچه که قهرمان در مقابل آن قرار می‌گیرد و نقشی که هر یک از همراهانش در این ماجراجویی بازی می‌کنند، داشتیم. همچنین ایده هایی وجود دارد که می توانیم فراتر از نسخه دوم انجام دهیم.”

استودیوی سرگرمی Respawn خود را برای اکران Star Wars Jedi: Survivor در ماه آوریل آماده می کند. با این حال به نظر می رسد استیگ آسموسن کارگردان این بازی نمی خواهد کار خود را با انتشار دو نسخه تمام کند. آسموسن در مصاحبه ای با IGN ابراز علاقه کرد که سومین بازی از سری Star Wars Jedi را برای تکمیل این سه گانه بسازد. به نظر می رسد اگر Star Wars Jedi: Survivor فروش خوبی داشته باشد، Respawn می تواند برای توسعه نسخه سوم تاییدیه Electronic Arts را دریافت کند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.