احتمال حضور 50 سنت در GTA 6

50Cent خواننده رپ معروف آمریکایی اخیرا با انتشار ویدئویی احتمال حضور خود در بازی GTA 6 را مطرح کرده است.

از یک سال پیش که Rockstar رسما کار بر روی نسخه جدید GTA را تایید کرد، تقریبا هیچ خبر رسمی دیگری از این شرکت و بازی منتشر نشده و همه چیز به شایعات غیر رسمی محدود شده است. حالا 50 سنت رپر معروف آمریکایی تصویری را در حساب های اجتماعی خود منتشر کرده است که احتمال حضور او در این نسخه از GTA را افزایش می دهد.

پست اینستاگرام 50 سنت با لوگوی GTA

در این تصویر، خواننده رپ لوگوی Vice City را منتشر کرده است که کاملاً جدید به نظر می رسد و هیچ ارتباطی با نسخه اصلی GTA Vice City یا ریمسترهای آن ندارد. مدت هاست شایعه شده بود که نسخه جدید GTA می تواند در Vice City اتفاق بیفتد که احتمال حضور Fifty Cent در این بازی را افزایش می دهد در ادامه می توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیفتی سنت در توضیح این تصویر اعلام کرد که در ادامه جزئیات بیشتری در این مورد ارائه خواهد کرد. او همچنین به باند چراغ سبز اشاره کرد که نام یک جشنواره است و شاید این پست فقط یک تبلیغ برای آن باشد. با این حال، مشخص نیست که چرا از لوگوی Vice City برای این کار استفاده شده است. پیش از این شاهد حضور شخصیت های معروف در سری GTA بودیم، به عنوان مثال دکتر Dre در بسته GTA Online حضور داشت. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا جزئیات بیشتر Fifty Cent ربطی به سری GTA خواهد داشت یا خیر.

بخوانید  کارگردان Skyfall "پیشنهاد سخاوتمندانه" را برای کارگردانی فیلم بعدی باند رد کرد
تحریریه مجله بازی یک گیمر