کارگردان Skyfall “پیشنهاد سخاوتمندانه” را برای کارگردانی فیلم بعدی باند رد کرد



سام مندز، کارگردان بریتانیایی برنده اسکار در پشت فیلم‌های جیمز باند Skyfall و Spectre، تایید کرد که برای کارگردانی فیلم بعدی این مجموعه طولانی مدت بازنخواهد گشت.

مندز گفت به وقت هند که او یک “پیشنهاد سخاوتمندانه” از تهیه کنندگان سریال 007 دریافت کرد تا برای سریال دیگری بازگردد. او گفت که انجام Skyfall به طور خاص “یکی از بهترین تجربیات زندگی حرفه ای من” بود.

با این حال، مندز گفت که در حال حاضر روی پروژه‌های تئاتر، از جمله تولیدات چارلی و کارخانه شکلات‌سازی و شاه لیر، تمرکز دارد که به گفته او «تمرکز کامل» او را می‌طلبد.

در سال 2022، مندز گفت که دوست دارد فیلم بعدی جیمز باند را به کارگردانی یک زن ببیند. او گفت: “فکر می‌کنم دیدن رهبری باند توسط یک زن فوق‌العاده است. فکر می‌کنم فوق‌العاده خواهد بود.” ضرب الاجل.

مندز در سال 2000 برای فیلم زیبایی آمریکایی برنده بهترین کارگردانی شد. فیلم جنگی 1917 او در سال 2019 سه نامزدی جایزه اسکار از جمله بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را به دست آورد. آخرین فیلم او امپراتوری نور در سال 2022 با بازی اولیویا کولمن بود.

آخرین فیلم جیمز باند «زمانی برای مردن نیست» محصول 2021 بود که دنیل کریگ را در نقش 007 در پنجمین و آخرین بازی خود در نقش یک ابرجاسوس نشان داد. کری جوجی فوکوناگا پس از انصراف دنی بویل این فیلم را کارگردانی کرد.

هنوز مشخص نیست چه کسی در فیلم بعدی نقش جیمز باند را بازی خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، تهیه‌کنندگان وقت خود را صرف یافتن مناسب می‌کنند، تا حدی به این دلیل که Bond 26 یک «تخیل مجدد» از شخصیت خواهد بود.

بخوانید  GTA 6 سه رکورد جهانی را شکست

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر