معرفی تریلر جدید بازی Street Fighter 6 با تمرکز بر توانایی های شخصیت رشید


کپکام به تازگی تریلر جدیدی از بازی Street Fighter 6 منتشر کرده است که بر روی شخصیت رشید تمرکز دارد.

زمان زیادی از عرضه رسمی جدیدترین نسخه از سری بازی های مبارزه ای Street Fighter نمی گذرد. بازی Street Fighter 6 توانسته نظر منتقدان و گیمرها را به خود جلب کند و حالا در جدیدترین اخبار دنیای بازی، کپکام تریلر جدیدی از بازی Street Fighter 6 را با تمرکز بر شخصیت رشید منتشر کرده است. شخصیت مورد بحث به عنوان اولین شخصیتی شناخته می شود که به عنوان یک بسته الحاقی برای کاربران Street Fighter 6 در تاریخ 24 جولای در دسترس خواهد بود. در ادامه می توانید ویدیوی مورد نظر را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

همانطور که شما دوستان یک گیمر عزیز در این ویدیوی نزدیک به 8 دقیقه مشاهده کردید، کپکام تریلر مورد بحث را به عنوان راهنمای اولیه ارائه کرده است. ویدیوی جدید Street Fighter 6 توانایی های شخصیت رشید و نحوه استفاده از آن ها در موقعیت های مختلف را نشان می دهد. جالب است بدانید که شخصیت های دیگری مانند AKI، Ed و Akuma نیز در آینده به Street Fighter 6 اضافه خواهند شد.

یک گیمر در بررسی بازی Street Fighter 6 امتیاز 9 را به این اثر داده است. در بخشی از متن نقد و بررسی محصول جدید کپکام به قلم آرایس نظریان می خوانیم:Street Fighter 6 به لطف سیستم جدید بازی «Drive System» توانسته است عناصر جذاب بازی های قبلی را جمع آوری کرده و با طراحی زیبا و مدرن به Street Fighters ارائه دهد. حال و هوای هیپ هاپ و همچنین آبرنگ های سنتی مجموعه Street Fighter چشم نواز است.”

بخوانید  3 رئیس با مشکلات بدنی صحنه وحشتناک قایق را شکستند

نظرت چیه عزیزم؟ آیا این بازی را امتحان کرده اید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر