جنیفر گارنر به Deadpool 3 پیوست تا نقش الکترا را از Daredevil دوباره ایفا کند.



درست زمانی که فکر می‌کنید دیگر هرگز آن سای‌ها را نخواهید گرفت، ناگهان، 20 سال بعد، 51 ساله می‌شوید و از طرف مارول تماس می‌گیرید – و برگشته‌اید. جنیفر گارنر دوباره نقش الکترای مارول را در فیلم Deadpool 3 بازی خواهد کرد. هالیوود ریپورتر.

جنیفر گارنر در سال 2003 در فیلم Daredevil و در سال 2005 در فیلم Daredevil در نقش الکترا ناچیوس بازی کرد. اکنون او دوباره در نقش قهرمان Deadpool 3. رایان رینولدز پس از سال‌ها شوخی در رسانه‌های اجتماعی، بازی Deadpool 3 را در کنار هیو جکمن اعلام کرد، که تایید کرد او از دوران بازنشستگی خارج می‌شود تا دوباره در نقش ولورین بازی کند.

گزارش THR نیز در ادامه می آید شایعات اینکه خود بن افلک به عنوان Daredevil برای این فیلم بازخواهد گشت، و همچنین شایعاتی در اوایل بهار مبنی بر بازگشت جیمز مارسدن، فامکه جانسن و هالی بری به ترتیب در نقش Cyclops، Jean Grey و Storm منتشر شد. این شایعات دقیقاً همان – شایعات – هستند، اما به نظر می رسد بازگشت گارنر به صحت احتمالی آنها اعتبار می بخشد.

همانطور که THR اشاره می‌کند، مشارکت گارنر نشان می‌دهد که Deadpool 3 دارای نوعی جزء چندجهانی است. برای سریال منطقی است. رایان رینولدز برای اولین بار نسخه ای از این شخصیت را در کنار جکمن در X-Men Origins: Wolverine به تصویر کشید و اولین فیلم Deadpool که حتی در زمانی که فیلم های X-Men منتشر شد با جیمز مک آووی و مایکل فاسبندر در نقش چارلز خاویر و مگنیتو ریبوت شد. فاکس دو فیلم اول ددپول را منتشر کرده است، در حالی که سومین فیلم زیر نظر استودیو مارول دیزنی خواهد بود.

بخوانید  به روز رسانی جدید پروتکل Callisto بر بهبود عملکرد فنی و رزمی تمرکز دارد

به عبارت دیگر، Merc with a Mouth که دیوار چهارم را می شکند، خود نوعی چندجهانی تک نفره است. ما حاضریم شرط ببندیم که او، گارنر، و هر بازیگر دیگری که شایعه شده است در حال بازگشت است، برای مسخره کردن نقش های گذشته خود، اضافه کاری کار می کنند. به ویژه گارنر یکی از اولین زنانی بود که یک فیلم ابرقهرمانی را در Elektra کارگردانی کرد، اما این فیلم در باکس آفیس و در میان منتقدان ضعیف عمل کرد – امتیاز قابل توجه 11٪ در Rotten Tomatoes را به دست آورد. همه اینها یادآور لحظات پایانی فیلم اخیر فلش است که با یک فیلم کوتاه از یک بازیگر سابق دی سی کامیکس به پایان رسید.

شاون لوی که قبلا با رینولدز در فیلم های آزاد و پروژه آدام کار کرده بود، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. در کنار رینولدز، جکمن و گارنر، بازیگران بازگشته عبارتند از مورنا باکارین در نقش ونسا، لزلی اوگامز در نقش Blind Al، برایانا هیلدبراند در نقش Negasonic Teenage Warhead (Negasonic Adult Warhead در حال حاضر؟)، کاران سونی در نقش دوپیندر و راب دلانی در نقش پیتر، تنها بازمانده. عضو گروه Deadpool’s X-Force. Deadpool 3 در حال حاضر در تاریخ 4 می 2024 اکران می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر