به روز رسانی جدید پروتکل Callisto بر بهبود عملکرد فنی و رزمی تمرکز دارد

پروتکل Callisto از استودیوی Striking Distance به تازگی یک آپدیت جدید در تمامی پلتفرم ها دریافت کرده است که باعث بهبود عملکرد بخش مبارزه ای بازی می شود.این آپدیت همچنین شامل رفع عملکرد و پایداری، بهبود محلی سازی و تغییرات کلی در کیفیت بازی می شود. متأسفانه Striking Distance درباره جزئیات این بهبودها توضیحی نداد و ما دقیقاً مطمئن نیستیم که سیستم مبارزه یا بهبود عملکرد بازی چگونه پیاده‌سازی شده‌اند. با این حال، سازنده اعلام کرده است که تروفی های نسخه پلی استیشن 4 بازی از این پس از طریق شبکه پلی استیشن همگام سازی خواهند شد.

Callisto Protocol جدیدترین بازی ترسناک بقا در صنعت بازی است که در ماه جاری بر روی پلتفرم رایانه شخصی منتشر می شود و کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس منتشر می شود. بر اساس گزارش ها، به نظر می رسد با وجود عملکرد خوب روی پلی استیشن 5، نسخه رایانه های شخصی این بازی با چند مشکل فنی از جمله افت فریم مواجه شده است. این در حالی است که نسخه Xbox نسل نهم این بازی دارای مشکلات انعکاس نور است.

استودیوی Strikenig Distance با هدف بهبود عملکرد فنی و بهبود سیستم مبارزه آپدیت جدیدی برای بازی The Callisto Protocol منتشر کرده است.

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  The Resident Evil 4 Remake Is $40 At Amazon