دو شخصیت قابل بازی در اسپین آف Bayonetta وجود دارد

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

کامیا در ادامه توضیح داد که Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon به گونه‌ای طراحی شده است که مقدمه‌ای روان‌تر و سبک‌تر برای بازیکنانی باشد که ممکن است با اکشن‌های سنگین و پیچیده قسمت‌های قبلی سری راحت نباشند. کامیا گفت: “ما در حال توسعه Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon هستیم با این امید که هر دو طرفدار قدیمی این سری از این نسخه منحصر به فرد قهرمان مورد علاقه خود لذت ببرند و تلاش می کنیم تا تجربه ای فراموش نشدنی را برای تازه واردان فراهم کنیم. بازیکنانی که ممکن است نتوانند با بازی های اکشن سنگین راحت باشید یا حتی ممکن است هنوز با سری Bayonetta آشنا نباشید.”

در این پست، کامیا اعلام کرد که Cereza تنها شخصیت قابل بازی در Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon نخواهد بود. دومین شخصیت قابل بازی به نام Cheshire شیطانی است که به نظر می رسد در دنیای انسان ها سرگردان است. بازیکنان می توانند قدرت Cheshire را با مهارت های جادویی Cereza برای رویارویی با دشمنان و چالش ها ترکیب کنند. به گفته هیدکی کامیا، طرح کنترل دو شخصیت در این بازی یک تجربه واقعا منحصر به فرد خواهد بود.

Bayonetta در وسط بازی Bayonetta 3

اخیرا هیدکی کامیا از پلاتینیوم گیمز که در حال حاضر به عنوان مدیر ناظر بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon مشغول به کار است، مقاله ای را در وب سایت رسمی Platinum Games منتشر کرده و در مورد بازی اکشن ساید اسکرولینگ صحبت کرده است. کامیا در توضیح خود بر آنچه که Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon را تبدیل به یک بازی Bayonetta واقعی و چیزی فراتر از یک اسپین آف می کند، تمرکز می کند. کامیا فکر می‌کند این بازی می‌تواند یک سکوی پرشی عالی برای این سری باشد، زیرا پیش‌درآمدی برای سری Bayonetta دارد.

بخوانید  امکان رد شدن از کمپین Diablo 4 بعد از اولین دور تجربه
Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon که در جوایز بازی امسال به نمایش گذاشته شد، قرار است در تاریخ 26 مارس 1401 (17 مارس 2023) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

به گفته هیدکی کامیا، در Bayonetta Origins یک شخصیت قابل بازی ثانویه وجود خواهد داشت: Cereza and the Lost Demon.