بازیگر Stranger Things به فیلم جدید A Quiet Place پیوست

A Quiet Place: Day One برای اکران در 8 مارس 2024 (18 مارس 1402) برنامه ریزی شده است.

جوزف کوین، ستاره سریال Stranger Things در حال مذاکره با آمازون برای حضور در فیلم A Quiet Place: Day One است.

کوین قرار است نقش اصلی مرد را در فیلم جدید A Quiet Place بازی کند، که قبلاً لوپیتا نیونگو، ستاره پلنگ سیاه، به بازیگران فیلم A Quiet Place: Day One ملحق شده است. این فیلم ترسناک قرار است یک داستان پیش درآمد در مورد تهاجم بیگانگان به زمین را دنبال کند و بر روی روز اول تهاجم بیگانگان تمرکز کند. قسمت اول A Quiet Place که در سال 2018 منتشر شد توانست بیش از 340 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد.

فوریه گذشته بود پارامونت پیکچرز رسما ساخت فیلم A Quiet Place 3 را تایید کرد. این فیلم ترسناک برای اکران در سال 2025 برنامه ریزی شده است، اما تا آن زمان طرفداران A Quiet Place می توانند انتظار اسپین آف آن را داشته باشند و اکنون طبق جدیدترین ها اخبار سینما و تلویزیونیک بازیگر دیگر به قسمت جدید سریال A Quiet Place اضافه شد. جوزف کوین، بازیگر فصل چهارم Stranger Things، قرار است پس از قراردادی با پارامونت، به بازیگران سریال A Quiet Place: Day One بپیوندد.

نسخه گسترده پوستر فیلم A Quiet Place: Part 2

سپس فیلم A Quiet Place: Part 2 در سال 2021 پس از همه گیری ویروس کرونا اکران شد و این فیلم ترسناک توانست در سال 2021 بیش از 297 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد. میشل سارنوسکیخوک کارگردان این فیلم کارگردانی فیلم A Quiet Place: Day One بر اساس ایده ای از جان کرازینسکی را بر عهده دارد که قرار است وقایع آن در همان دنیای فیلم اصلی با حضور شخصیت های مختلف اتفاق بیفتد. و مکان ها . .

بخوانید  شایعه: شکایت کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده از معامله Activision برای خرید مایکروسافت

جوزف کوین این روزها بیشتر برای بازی در نقش ادی منسون در فصل چهارم Stranger Things شناخته می شود و طرفداران همچنان امیدوارند که او برای فصل پنجم بازگردد. از دیگر آثار کوین می توان به دیکنزیان، اپیزودی از بازی تاج و تخت، هاواردز پایان، بدبختان، کاترین کبیر، ارباب اشاره کرد و اخیرا در Treasure بازی کرده است.