بازی Dead Island 2 دوباره به تعویق افتاد

“ما طنز تاخیر Dead Island 2 را درک می کنیم و مطمئناً به اندازه شما ناامید هستیم. این تاخیر تنها 12 هفته طول خواهد کشید و اکنون توسعه بازی در مراحل پایانی خود است. ما به این زمان نیاز داریم تا اطمینان حاصل کنیم که ما می تواند کاری را ارائه دهد که ما به آن افتخار خواهیم کرد.

Deep Silver، ناشر بازی Dead Island 2، اعلام کرده است که این بازی دوباره به تعویق افتاده است و تاریخ انتشار نهایی 8 می 1402 (28 آوریل 2023) تعیین شده است. این خبر از طریق اکانت رسمی توییتر بازی و با تاخیری تقریبی 12 هفته ای نسبت به در 14 بهمن سال جاری (3 فوریه 2023) که تاریخ انتشار قبلی بود، اکران خواهد شد.

اخبار مکرر در بازی Dead Island 2 منتشر شد. این بازی دوباره به تعویق افتاد و این بار انتظار می‌رود با دوازده هفته تاخیر در تاریخ ۸ آوریل ۱۴۰۲ (۲۸ آوریل ۲۰۲۳) عرضه شود.

همچنین اعتقاد بر این است که به تاریخ رسیده است تریلر جدید و ویدیوی گیم پلی بازی Dead Island 2 در تاریخ 15 آذر (6 آذر) منتشر خواهد شد که اولین پیش نمایش جدید بازی از زمان معرفی مجدد آن در ماه آگوست است. بازی Dead Island 2 در ابتدا در سال 2014 معرفی شد، اما مشکلاتی بین استودیوی Yager و ناشر بازی منجر به جدایی آنها شد. سپس بازی به استودیوی Sumo Digital و در نهایت در سال 2019 به استودیوی Dambuster سپرده شد.

البته این تاخیر در مقایسه با تاخیرهای دیگر بازی چندان طولانی نیست. مخصوصاً وقتی به یاد می آورید که بازی در ابتدا قرار بود در بهار سال 2015 منتشر شود که دلیل این تاخیر اعلام نشد و احتمالا استودیو Dambuster به عنوان سازنده بازی Dead Island 2 به زمان بیشتری نیاز داشته است. در بیانیه ای مشترک با دیپ سیلور، در مورد این تاخیر اعلام شد:

بخوانید  انتشار اثر هنری بازی جدید از سازندگان Little Nightmares